update :
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
waregem koerse
Collapse
X
-
-
Re: waregem koerse
Hoe ik ook kijk, het lijkt wel highkey, maar daar is dit beeld toch niet geschikt voor dacht ik. Maar wat een leuk model...!
Nog eens gekeken, mag wel in hetzelfde bericht want ik ben (nog) de eerste..... ik zie in het model en haar kleding geen overbelichting, denk dat ik afgeleid wordt door de wel heel erg lichte omgeving. Jammer van de leuning en het bord dat zo dadelijk op haar gaat vallen, en toch heeft deze foto wel iets.
groeten HenkLast edited by Henk47; 6 september 2015, 01:23.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
-
Ik vind dit een eerlijk licht en fris beeld.
Mooie pose, prachtige blik en mooi licht.
Volg Henk wat betreft de plaat aan de bovenkant (wegdoen dat ding en meer panorama gaan, beeld wordt daar beter van).
Rode vodje rechtsonder is ook wel een eyecatcher.
Al bij al zie ik dit soort werk heel graag.
Grz. Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtzou de foto ook wat croppen,
voor de rest, goed bezig Kevin !Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtIk vind dit een eerlijk licht en fris beeld.
Mooie pose, prachtige blik en mooi licht.
Volg Henk wat betreft de plaat aan de bovenkant (wegdoen dat ding en meer panorama gaan, beeld wordt daar beter van).
Rode vodje rechtsonder is ook wel een eyecatcher.
Al bij al zie ik dit soort werk heel graag.
Grz. Peter"http://Kevin-V.com
[SIZ
Comment
-
-
Update is geslaagd. Beeld wordt er ook nog een stuk dynamischer door.
Comment
Comment