Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
leuke foto en ik denk dat de mensen voor wie dit is er tevreden mee zullen zijn (als het in opdracht is). trouwens mensen die niet fotograferen kijken heel anders naar een foto en storen zich veel minder snel aan iets.
In mijn ogen lijkt dit toch redelijk goed gedaan, enkel aan de beer zie je toch wel dat hij geplakt is. schaduwen mogen iets nadrukkelijker aanwezig zijn. Mss kan je er wat beweging in brengen, word dan natuurlijk wel een heel ander beeld? moest het mijn dochter zijn zou het nog wel aan de muur kunnen
Wel vreemd ergens dat mensen zien dat de beer 'geplakt' is.
Want uiteindelijk hangt hij op de originele positie, het enige dat weg is gedaan is mezelf die de beer zo vasthoud.
Wel vreemd ergens dat mensen zien dat de beer 'geplakt' is.
Want uiteindelijk hangt hij op de originele positie, het enige dat weg is gedaan is mezelf die de beer zo vasthoud.
Hilarisch, je hebt er een pak op het verkeerde been gezet, mission acomplished.
Hilarisch, je hebt er een pak op het verkeerde been gezet, mission acomplished.
Ja eigenlijk wel Lieven hahahaha
Als ik dat hier zo eventjes lees Neil, dan waan ik mij terug op het kanaal als ik destijds wedstrijd vissen "hengelen" voor onze hollandse vrienden
kwam ik ook dikwijls tot de conclusie dat sommige Hengelaars eerder aan het hengelen waren met welk aas ik aan het vissen "hengelen" was.
Weet je, dit heb je heel mooi in beeld gebracht man
deze communicant zal zeker best tevreden zijn met dit resultaat
Nu ja, iedereen heeft natuurlijk z'n smaak en mening, zoals Wim Vanmaele die dit absoluut niet aan z'n muur wilt hangen.
Mar het communicantje (en ouders) zijn erg tevreden.
Nu ja, iedereen heeft natuurlijk z'n smaak en mening, zoals Wim Vanmaele die dit absoluut niet aan z'n muur wilt hangen.
Mar het communicantje (en ouders) zijn erg tevreden.
Ja eigenlijk wel Lieven hahahaha
Als ik dat hier zo eventjes lees Neil, dan waan ik mij terug op het kanaal als ik destijds wedstrijd vissen "hengelen" voor onze hollandse vrienden
kwam ik ook dikwijls tot de conclusie dat sommige Hengelaars eerder aan het hengelen waren met welk aas ik aan het vissen "hengelen" was.
Weet je, dit heb je heel mooi in beeld gebracht man
deze communicant zal zeker best tevreden zijn met dit resultaat
sinds Photoshop denkt iedereen die het eventjes niet verstaat aan knippen en plakken......je kan Photoshop echt wel creatiever gebruiken dan copy-paste....zoals het hier gedaan is....ik vind het alleszins een prima beeld.....en wil ik het aan mijn muur?... god nee, 'k zou niet weten waarom ik een ander zijn kind aan mijn muur zou willen hangen (trouwens er hangt hier geen enkel beeld van mezelf aan de muur :-).....maar ik ken een kind met bijbehorende ouders die dit de max van een beeld vinden en dat is wat telt....prima job
sinds Photoshop denkt iedereen die het eventjes niet verstaat aan knippen en plakken......je kan Photoshop echt wel creatiever gebruiken dan copy-paste....zoals het hier gedaan is....ik vind het alleszins een prima beeld.....en wil ik het aan mijn muur?... god nee, 'k zou niet weten waarom ik een ander zijn kind aan mijn muur zou willen hangen (trouwens er hangt hier geen enkel beeld van mezelf aan de muur :-).....maar ik ken een kind met bijbehorende ouders die dit de max van een beeld vinden en dat is wat telt....prima job
grtz Nathan
Ze vonden het allemaal heel goed, net als andere ook.
Maar smaken kunnen verschillen natuurlijk. :-)
Comment