Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oh nee, Teddy, niet deze keer.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oh nee, Teddy, niet deze keer.

Heb schaduw toegevoegd maar mss te subtiel. :-)

Comment

Al die heisa begrijp ik niet hoor, leuke sfeer, misschien had een sprookjesachtige afwerking sommigen beter gelegen, ik vind het een goeie foto.
      ...leeg...

Comment

leuke foto en ik denk dat de mensen voor wie dit is er tevreden mee zullen zijn (als het in opdracht is). trouwens mensen die niet fotograferen kijken heel anders naar een foto en storen zich veel minder snel aan iets.

In mijn ogen lijkt dit toch redelijk goed gedaan, enkel aan de beer zie je toch wel dat hij geplakt is. schaduwen mogen iets nadrukkelijker aanwezig zijn. Mss kan je er wat beweging in brengen, word dan natuurlijk wel een heel ander beeld? moest het mijn dochter zijn zou het nog wel aan de muur kunnen
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Wel vreemd ergens dat mensen zien dat de beer 'geplakt' is.
          Want uiteindelijk hangt hij op de originele positie, het enige dat weg is gedaan is mezelf die de beer zo vasthoud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
            Wel vreemd ergens dat mensen zien dat de beer 'geplakt' is.
            Want uiteindelijk hangt hij op de originele positie, het enige dat weg is gedaan is mezelf die de beer zo vasthoud.
            Hilarisch, je hebt er een pak op het verkeerde been gezet, mission acomplished.
            ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
              Hilarisch, je hebt er een pak op het verkeerde been gezet, mission acomplished.
              Ja eigenlijk wel Lieven hahahaha
              Als ik dat hier zo eventjes lees Neil, dan waan ik mij terug op het kanaal als ik destijds wedstrijd vissen "hengelen" voor onze hollandse vrienden
              kwam ik ook dikwijls tot de conclusie dat sommige Hengelaars eerder aan het hengelen waren met welk aas ik aan het vissen "hengelen" was.
              Weet je, dit heb je heel mooi in beeld gebracht man
              deze communicant zal zeker best tevreden zijn met dit resultaat

Comment

Nu ja, iedereen heeft natuurlijk z'n smaak en mening, zoals Wim Vanmaele die dit absoluut niet aan z'n muur wilt hangen.
                Mar het communicantje (en ouders) zijn erg tevreden.

Comment

Nu ja, iedereen heeft natuurlijk z'n smaak en mening, zoals Wim Vanmaele die dit absoluut niet aan z'n muur wilt hangen.
                  Mar het communicantje (en ouders) zijn erg tevreden.
                  Dat is wat telt man ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    Ja eigenlijk wel Lieven hahahaha
                    Als ik dat hier zo eventjes lees Neil, dan waan ik mij terug op het kanaal als ik destijds wedstrijd vissen "hengelen" voor onze hollandse vrienden
                    kwam ik ook dikwijls tot de conclusie dat sommige Hengelaars eerder aan het hengelen waren met welk aas ik aan het vissen "hengelen" was.
                    Weet je, dit heb je heel mooi in beeld gebracht man
                    deze communicant zal zeker best tevreden zijn met dit resultaat

sinds Photoshop denkt iedereen die het eventjes niet verstaat aan knippen en plakken......je kan Photoshop echt wel creatiever gebruiken dan copy-paste....zoals het hier gedaan is....ik vind het alleszins een prima beeld.....en wil ik het aan mijn muur?... god nee, 'k zou niet weten waarom ik een ander zijn kind aan mijn muur zou willen hangen (trouwens er hangt hier geen enkel beeld van mezelf aan de muur :-).....maar ik ken een kind met bijbehorende ouders die dit de max van een beeld vinden en dat is wat telt....prima job

grtz Nathan
                    Last edited by thaann; 20 april 2015, 21:13.
                    www.lensculture.com/nathan-verstraete

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht

sinds Photoshop denkt iedereen die het eventjes niet verstaat aan knippen en plakken......je kan Photoshop echt wel creatiever gebruiken dan copy-paste....zoals het hier gedaan is....ik vind het alleszins een prima beeld.....en wil ik het aan mijn muur?... god nee, 'k zou niet weten waarom ik een ander zijn kind aan mijn muur zou willen hangen (trouwens er hangt hier geen enkel beeld van mezelf aan de muur :-).....maar ik ken een kind met bijbehorende ouders die dit de max van een beeld vinden en dat is wat telt....prima job

grtz Nathan

Ze vonden het allemaal heel goed, net als andere ook.
                      Maar smaken kunnen verschillen natuurlijk. :-)

Comment

Ze vonden het allemaal heel goed, net als andere ook.
                        Maar smaken kunnen verschillen natuurlijk. :-)

had daar geen seconde aan getwijfeld dat ze dat héél goed vonden!! en dat is wat telt
                        www.lensculture.com/nathan-verstraete

Comment

Working...
                        X