Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zinzi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zinzi

    Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
    En ik maar denken dat ik eindelijk een interressante foto geplaatst had
    Het is een interessante foto!

    Wat dat logo en het jatten betreft......geef je foto's een licentie mee...Attribution, no derivs (foto moet gecrediteerd worden en er mag niet mee geprutst worden). Mijn beelden mag iederen gratis downloaden (studenten, blogs, ngo's, ....) en de licentie wordt altijd gerespecteerd als ik ze ergens tegenkom. diezelfde beelden worden ook verkocht (bedrijven, instanties, ...) en dat gebeurt ook zoals het hoort. Wees eerlijk....zo'n logo is een afknapper.
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #17
      Re: Zinzi

      Men kan toch ook ene screenshot maken van de foto's op een website

      Comment


      • #18
        Re: Zinzi

        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        Men kan toch ook ene screenshot maken van de foto's op een website
        Ik maak me weinig illusies dat men mijn foto,s wil hebben, maar zoals ik al zei het is meer een statement tegen het beleid van facebook (zou iedereen moeten doen) maar ik hou op over mijn logo, heb liever gezever over de foto.s

        Comment


        • #19
          Re: Zinzi

          Je hebt ook een interessante foto, want kijk, hoewel ik het eerst niet van plan was post ik toch een comment.
          Dit is fotografie van een zeer hoog niveau.
          Alles past gewoon mooi in mekaar : de pose, de blik, de toning, het licht, het gevoel.... Ik vind dit een heel sterk beeld en kijk door het logo !

          Let wel, ik volg Daniel op vlak van onderkant en linker- en rechterbovenhoek. Dat zijn voor mij ook minpunten die dit sterk beeld niet nodig heeft, integendeel.

          Just my 2 cents.

          Grz. Peter
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #20
            Re: Zinzi

            Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
            Je hebt ook een interessante foto, want kijk, hoewel ik het eerst niet van plan was post ik toch een comment.
            Dit is fotografie van een zeer hoog niveau.
            Alles past gewoon mooi in mekaar : de pose, de blik, de toning, het licht, het gevoel.... Ik vind dit een heel sterk beeld en kijk door het logo !

            Let wel, ik volg Daniel op vlak van onderkant en linker- en rechterbovenhoek. Dat zijn voor mij ook minpunten die dit sterk beeld niet nodig heeft, integendeel.

            Just my 2 cents.

            Grz. Peter
            Thanks Peter,
            De meningen van diverse reacties zijn verdeeld, sommigen zien hem liever gecropt anderen vinden de "omlijsting" juist bijdragen tot de sfeer (ikzelf behoor tot de laatsten of course )

            Comment


            • #21
              Re: Zinzi

              Tis een moeilijken....

              Mooie foto, model staat ook goed in de setting.

              Of de kadertjes er nu bij moeten of niet....
              Zonder is het wat "leeg" en met is het wat "vol".

              Maar blijkbaar heb je publiek die ze alletwee wil....
              Smaak is koop.

              Comment


              • #22
                Re: Zinzi

                Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                Tis een moeilijken....

                Mooie foto, model staat ook goed in de setting.

                Of de kadertjes er nu bij moeten of niet....
                Zonder is het wat "leeg" en met is het wat "vol".

                Maar blijkbaar heb je publiek die ze alletwee wil....
                Smaak is koop.
                Is juist leuk dat mensen er verschillend over denken, das alleen maar goed. Ben er zelf blij mee

                Comment


                • #23
                  Re: Zinzi

                  Blijkbaar gooi je ook nog graag je foto even in de belangstelling, goed om weten.
                  ...leeg...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zinzi

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                    Blijkbaar gooi je ook nog graag je foto even in de belangstelling, goed om weten.
                    Tis ook nooioooit goed hier geloof ik. De ene keer krijg je te horen dat het niet netjes is dat je niet meer terugreageerd op reacties. kom je wel terug op alle opmerkingen krijg je dit weer te horen.

                    Als men dat graag wil ook goed, was dit mijn laatste reactie bij deze foto
                    ( zal een lekkere passieve bedoeling worden als men dat bij alle geplaatste fotos gaat doen )

                    Comment

                    Working...
                    X