Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Best een goed portret behalve dan vier zaken die het geheel echt naar beneden halen:
# 1 voorwerp onderaan
# 2 voorwerp links boven
# 3 voorwerp rechts boven
# 4 dat logo erover
Eigenlijk begrijp ik zelfs niet goed waarom je dit zelf niet gezien hebt ?
D.
Excuses voor het logo, gelieve daar een beetje doorheen te willen kijken.
De drie afsluitende kaders zijn bewust gekozen. Ik ben zelf van mening dat de foto daardoor sterker wordt, maar ieder zijn mening of course
Verknald door logo op een uiterst storende plaats. Op je site staat hij zonder logo en is de foto zonder probleem te downloaden, dus waarom hier wél?
Buiten dat heel mooie passende toning en model mooi vastgelegd, het 'kader' van donkere voorwerpen past er voor mij wel bij.
Verknald door logo op een uiterst storende plaats. Op je site staat hij zonder logo en is de foto zonder probleem te downloaden, dus waarom hier wél?
Buiten dat heel mooie passende toning en model mooi vastgelegd, het 'kader' van donkere voorwerpen past er voor mij wel bij.
Hier zou het gerust zinder logo mogen maar ik gebruik ze ook op facebook en ik ben tegen het vrije jatten van hen. Ik heb al twee versies op mijn site( alleen de indexfoto is op te sllan en nu toevallig dezelfde) en een andere versie, nog een derde wordt wat omslachtig.
Maar laten we het maar over de foto hebben..
Zodra er een logo op staat, wordt dat het meestbesproken onderwerp van de foto in al zijn negatieve superlatieven. Kwalijke en kleinzierige gewoonte op BD.
Plaats een logo op een foto, en je hebt super veel reacties !... shame on you people , (and people posting that way!!! ), and general BD comment level.
Plaats een logo op een foto, en je hebt super veel reacties !... shame on you people , (and people posting that way!!! ), and general BD comment level.
Zo, das eens een goeie kassei in de modderplas !
En ik maar denken dat ik eindelijk een interressante foto geplaatst had
Comment