Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Anna

    Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
    Ik bedoel wel de inhoud niet het aantal
    Niet doen, je gaat er over. Opinie's mogen en moeten kunnen, dit doortrekken naar andere discussies is je op glad ijs begeven, dat mag en is ook jouw keuze.
    Veel succes verder.
    ...leeg...

    Comment


    • #32
      Re: Anna

      I .
      Ik wou dat ik ook zo iets uit mijn model + toestel + computer zou kunnen toveren.
      Groetjes,
      Xavier
      Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
      Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
      Laat de commentaren maar komen.

      Comment


      • #33
        Re: Anna

        Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
        Dankjewel alweer voor al de leuke comments hier. Ik apprecieer heel erg de steun die ik krijg.

        Nu let op, ik wil hier geen tamtam van maken, kritiek is altijd welkom zoals gezegd, maar soms moet men toch eens nadenken voor we iets zeggen.
        Ik geef zelden kritiek, alleen als ze me vragen en dan geef ik mijn persoonlijke opinie, dus ook ik weet dat iedereen zijn eigen opinie heeft.
        Al is het zo dat ik wel geen kleine details ga gaan zoeken. Ik bekijk de foto op zijn geheel en als er dan echt iets is die me stoort zal ik het zeggen (mits erbij te zeggen dat het een persoonlijke opinie is).



        Wel aluminium vind ik mooi glanzend en niet teveel reflecterend. Terwijl dat plexiglas me dunkt teveel zal reflecteren. Heb het wel nog nooit gezien op plexiglas dus zal me eens informeren.
        Wat betreft aluminium, je moet wel zorgen dat je naar een goeie drukker ga. Ikzelf laat het via een vriend doen in Parijs.
        Ik had hier in Hannover eens een kleintje laten afdrukken om de kwaliteit te zien en was een groot verschil.
        Met ik gezien had wat mijn vriend had, dacht ik dan maar om het via hem te laten doen, zodat ik er zeker van ben dat het in orde is.
        Is ietsjes duurder +verzendkosten, maar wel de moeite waard.

        Grtjs
        Wat een prachtig beeld!
        Ik zou hem ook op plexi drukken. Ik werk voor Agfa en we hebben een klant in Duitsland (cre8design) die gespecialliseerd is in grootformaat beelden voor fotografen. Dit zowel op plexi als op dibond.
        In zijn showroom heeft hij enkele beelden (3x2m) hangen van Marc lagrange en die zijn echt adembenemend mooi! Vooral contrastrijke zwart-wit beelden komen heel goed tot hun recht op plexi.
        nikon D700, nikor 24-70 f2.8, 16-35 f4, 50 f1.4 , 35-135 f3.5-4.5

        Comment


        • #34
          Re: Anna

          Oorspronkelijk geplaatst door geneve Bekijk bericht
          Wat een prachtig beeld!
          Ik zou hem ook op plexi drukken. Ik werk voor Agfa en we hebben een klant in Duitsland (cre8design) die gespecialliseerd is in grootformaat beelden voor fotografen. Dit zowel op plexi als op dibond.
          In zijn showroom heeft hij enkele beelden (3x2m) hangen van Marc lagrange en die zijn echt adembenemend mooi! Vooral contrastrijke zwart-wit beelden komen heel goed tot hun recht op plexi.
          Hey Geneve,

          Dankjewel, zal dat eens bekijken! Mss moet ik het toch wel eerst eens gezien hebben vooraleer ik iets doe.
          Dankjewel nog eens aan iedereen voor de leuke comments!

          Grtjs
          Yannick D.
          Yannick Desmet 2021
          yannickdesmet.com

          Comment


          • #35
            Re: Anna

            Geweldig beeld! Ik volg je al een tijd op Flickr!!
            instagram.com/the__stainer/

            Comment


            • #36
              Re: Anna

              Thanks! Zal dringend eens mijn flickr moeten updaten.

              Grtz
              Yannick D.
              Yannick Desmet 2021
              yannickdesmet.com

              Comment


              • #37
                Re: Anna

                Deze foto had ik gemist, erg sterk!!

                Comment


                • #38
                  Re: Anna

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  helemaal mee eens.
                  dit vind ik een heel mooie:

                  grt,bouk.
                  Vind dat ook..MAar deze is daarom niet minder. Vind hier alles in terug..Knap
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment

                  Working...
                  X