Playtime with Melisa in deep space .....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Space
Collapse
X
-
-
Re: Space
Kan je van die "deep space" nog wat afsnijden, aan de onderkant? Zij is daar een beetje verfrommeld.Last edited by Jos Vanhengel; 11 september 2014, 00:37.Vriendelijke groet,
Jos
-
I love deep space
Nette plaat.
Klein stoorzendertje is voor mij de nagellak op haar vingers die anders is dan van haar tenen 1, en 2 dat de kleur niet past bij het pallet van de rest van de foto. Maar ik ben dan ook geen stylist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht....Klein stoorzendertje is voor mij de nagellak op haar (vinger)nagels .......
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtKan je van die "deep space" nog wat afsnijden, aan de onderkant? Zij is daar een beetje verfrommeld.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtI love deep space
Nette plaat.
Klein stoorzendertje is voor mij de nagellak op haar vingers die anders is dan van haar tenen 1, en 2 dat de kleur niet past bij het pallet van de rest van de foto. Maar ik ben dan ook geen stylist.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
-
Toffe plaat , wel akkoord wat betreft nagellak en onderkant beeld ( kleine aanpassing zelf voor een lazy bum )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtKan je van die "deep space" nog wat afsnijden, aan de onderkant? Zij is daar een beetje verfrommeld.gr, JOHAN , nikon D90, D7100
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtBedankt iedereen, en ja ik zal nen keer mijn strijkijzer op plaat zetten onderaan…
grtz
Nathan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtBedankt iedereen, en ja ik zal nen keer mijn strijkijzer op plaat zetten onderaan…Vriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment