Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Klein stoorzendertje is voor mij de nagellak op haar vingers die anders is dan van haar tenen 1, en 2 dat de kleur niet past bij het pallet van de rest van de foto. Maar ik ben dan ook geen stylist.
Klein stoorzendertje is voor mij de nagellak op haar vingers die anders is dan van haar tenen 1, en 2 dat de kleur niet past bij het pallet van de rest van de foto. Maar ik ben dan ook geen stylist.
TXS Xafke, ja dat is waar. Dacht ik ook eerst, maar omdat het toch wel wat apart was heb ik het gelaten. Trek nu wel wat de aandacht naar de handen/armen en die staan dan ook heel apart in beeld…Ik had het met een kleine moeite kunnen aanpassen in PS, of het model haar nagels opnieuw laten lakken…… maar ja ik ben nogal een lazy bum Maar een goed punt….
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment