Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik kijk eerste naar de ramen partij, daarna na het model en direct weer terug naar de ramen.
Volgens mij is dit niet jouw bedoeling geweest en moet het model het ontwerp zijn. Ik zie dit niet terug in de foto.
Ik zou er een horizontale foto van maken en de ramen eruit croppen.
Het lijkt me dat TS de sfeer wilde benadrukken en niet het model ik zie de nietigheid als een mooi onderdeel hierin. Het grote lichtspoor links is we een tikkie sterk
Het lijkt me dat TS de sfeer wilde benadrukken en niet het model ik zie de nietigheid als een mooi onderdeel hierin. Het grote lichtspoor links is we een tikkie sterk
Inderdaad volledig in de stijl van Pascal Baetens................een stijl die ik trouwens sterk kan waarderen ......
Xavier deze blijft boeien, ook al gezien de opmerking van Kip. Ik kom er niet helemaal uit (of helemaal niet) wat ikzelf wél gedaan zou hebben, maar dat is hier niet interessant. Vind het wel een mooi beeld!
Comment