Voor mijn eindwerk fotografie "Mens en portret" koos ik mijn eigen vrienden. We maken deel uit van een coverband. Ik wilde door middel van verhalende elementen over elk lid iets persoonlijk vertellen in mijn geënsceneerde foto's.
Ik merk een duidelijke frustratie en agressiviteit in uw bericht vanwege voorgaande aanvaringen in andere topics. U bent echter appels en peren aan het vergelijken naar mijn mening. Ik heb naast deze foto nog andere foto's gemaakt in dezelfde reeks, waarvan er telkens een surrealistisch element aanwezig zal zijn. Dat zal duidelijk worden in de volgende foto's die ik hier zal plaatsen (tenzij ik nog meer van dit soort reacties krijg). Met "Dat was de bedoeling" ben ik dus helemaal geen fout aan het goedpraten, waarop u doelt. Ik gaf louter aan dat ik dus bewust heb gevraagd aan mijn model om een sprongetje te maken, waarvan ik de beweging zou bevriezen en het zodanig zou lijken alsof hij zweeft.
Ik merk een duidelijke frustratie en agressiviteit in uw bericht vanwege voorgaande aanvaringen in andere topics. U bent echter appels en peren aan het vergelijken naar mijn mening. Ik heb naast deze foto nog andere foto's gemaakt in dezelfde reeks, waarvan er telkens een surrealistisch element aanwezig zal zijn. Dat zal duidelijk worden in de volgende foto's die ik hier zal plaatsen (tenzij ik nog meer van dit soort reacties krijg). Met "Dat was de bedoeling" ben ik dus helemaal geen fout aan het goedpraten, waarop u doelt. Ik gaf louter aan dat ik dus bewust heb gevraagd aan mijn model om een sprongetje te maken, waarvan ik de beweging zou bevriezen en het zodanig zou lijken alsof hij zweeft.
OK. Ik ben fout.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment