Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Komt niet echt over op mij. Net of ze als een eend op de bodem van een baggersloot heeft lopen woelen. flatteert het model niet echt. De (volgens mij koortslip) valt ook op
in weze een goede plaat maar .....ze is niet afgewerkt.....
licht het gezicht wat op , zeker de ogen, laat deze fonkelen (verscherping) doe wat retouchewerk aan de huid ,maak de foto spannender door een waasje eroverheen , (mist) en je zal zien , een hele andere wel spannende foto!!
Deze is veel minder dan de andere Xavier, ik snap de bedoeling niet en technisch zit de foto toch niet zo goed in elkaar. Ogen zijn dood's , maar misschien was dit de bedoeling ?
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment