Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Er is weinig mis met de foto. het is een snap met het centrum wat verlicht en de randen wat verduisterd in pp. Zo trek ik er honderd op een dag...gewoon kwestie van met je kind buiten te gaan en wat foto's nemen. zo trekt iedereen hier er honderd per dag. Ik pp die dan allemaal en maak dan een selectie die ik in het jaarboek van mijn zoontje opneem. Om te plaatsen in showcase mag het voor mij toch iets meer zijn.
Ineedair, vanuit jouw standpunt bekeken kan ik dat begrijpen.
Ik doe dit nu niet, dus voor mij was/is het misschien nog net iets specialer.
Ik appercieer wel je mening.
Iedereen bedankt om de meningen en reacties.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Niets aan veranderen. Behalve dan mss de handtekening als je hem ergens ophangt.
Prachtig shot.
Er is duidelijk een goede band tussen het kind en zijn fotograaf. En het juiste moment is gevat.
Heb je er nog?
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
misschien simpel in opzet maar daarom niet minder mooi. Het hoeven niet steeds vol opgemaakte modellen te zijn in een uitgekiende scene. éénvoud maakt vaak een mooi portret, zeker bij kinderen.
Comment