Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kijk niet zo!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kijk niet zo!

    Oooow hello iedereen haha.
    Heb de foto even laten bezinken, ik vind persoonlijk dan, dat de foto toch meer uitstraald zoals hij nu is, dat donkere geeft pit vind ik.
    Deze foto ga ik proberen transferen op hout, in het groot.
    Zonder handtekening natuurlijk.

    Xavier, van deze heb ik er geen meer, met die zoon van mij is het 1 goede foto van de 30 of zo.
    90% van de foto's van hem zijn echt gelukstreffers...

    Iedereen nog bedankt om de reacties, fijn.
    Goodnight.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #17
      Re: Kijk niet zo!

      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
      Mooi hoor, maar zet dat beeld nu eens een tintje lichter en dan wordt het sterker.
      Mvg. Peter
      Haha, dat zeg ik haar nu altijd, maar ze gelooft me niet Is een eigenwijs kuikentje

      Fotogeniek kind heb je daar Jill, zul je nog veel plezier mee beleven :P

      De opm. van ineedair: kan het enerzijds volgen, anderzijds zou ik niet weten waarom dit niet in SC mag. Je opmerking lijkt alsof het enkel helemaal uitgekiende beelden moeten zijn, tot in de puntjes uitgewerkt en over nagedacht. Ik denk niet dat je dat bedoelde, maar vind het toch ook wel een interessante discussie. Nu ja, er komt soms grotere rommel (he, Jill, ik vind dit GEEN rommel eh) in SC te staan, denk ik. Maar wie ben ik
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #18
        Re: Kijk niet zo!

        Best een goede opname en het zware vignet mag van mij zeker bij deze ZW opname. Het trekt alle aandacht naar het kind. Het vignet is iets waar je moet van houden. Ik weet wel sommigen zullen het minder vinden. Maar uiteindelijk is dat een creativiteit factor.
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment

        Working...
        X