Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ja zo kan men altijd wel wat zeggen.
Nee ik persoonlijk vind het gewoon prachtig deze plaat,nogal wa beter dan die overdreven gesminkte modeletjes
Ik vind de scene geweldig.
Ja zo kan men altijd wel wat zeggen.
Nee ik persoonlijk vind het gewoon prachtig deze plaat,nogal wa beter dan die overdreven gesminkte modeletjes
Ik vind de scene geweldig.
Bedankt voor de commentaren allemaal. En voor alle ideeën om dit beter te maken.
Het was (bijna) een momentopname. Maar de posities waren te weinig comfortabel om lang te sleutelen aan details.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Xavier, dit is een pracht van een foto.... Ik heb wel even moeten kijken en dat is goed want de opname houdt de aandacht en dat heeft niets met het naakt te maken. De wirwar is perfect in dit beeld en ik zou er niets aan veranderen, de modellen sluiten gewoon perfect aan bij de achtergrond.
Mag zo in de HOF, of is het de HOF van eden
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Inderdaad , we hebben een romantisch beeld v d natuur , maar 't is niet zo comfortabel als we denken . En zeker niet deze plek v poseren ; dus ook een pluim v beide modellen ! :-)
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortselBekijk bericht
Bedankt voor de commentaren allemaal. En voor alle ideeën om dit beter te maken.
Het was (bijna) een momentopname. Maar de posities waren te weinig comfortabel om lang te sleutelen aan details.
Groetjes,
Xavier
Ik zal maar beginnen zoals de rest zeker : proficiat met je HOF.
Maar denk dat je daar weinig aan hebt.
Licht zit zeer mooi in de plaat en de omzetting is heel passend.
MAAR : er staat veel te veel op het beeld waardoor het voor mij althans heel onaangenaam kijkt.
Comment