Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kruiselings

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kruiselings

    Proficiat met je HOF!
    Zie ook flickr

    Comment


    • #17
      Re: Kruiselings

      goh ja dan maar proficiat met je HOF. Ik heb het plaatje nog maar net gezien, en tja wat vind ik ervan? Een beetje warrig, wat druk. Het licht valt wel mooi maar wat me zo stoorde aan het plaatje zijn die blurry vlekken vooral op het rechtse model.
      komt dit door de omzetting naar 900px ofzo. Ik vind het niet zo mooi ogen het lijkt wel of je gewoon een slechte huidbewerking hebt gedaan. Kan er iemand dit verklaren ?
      grts Nim

      Comment


      • #18
        Re: Kruiselings

        Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
        goh ja dan maar proficiat met je HOF. Ik heb het plaatje nog maar net gezien, en tja wat vind ik ervan? Een beetje warrig, wat druk. Het licht valt wel mooi maar wat me zo stoorde aan het plaatje zijn die blurry vlekken vooral op het rechtse model.
        komt dit door de omzetting naar 900px ofzo. Ik vind het niet zo mooi ogen het lijkt wel of je gewoon een slechte huidbewerking hebt gedaan. Kan er iemand dit verklaren ?
        grts Nim
        Dag Nim, je bent niet de enige die moeite blijkt te hebben met de foto. Zoals gezegd, dat heeft met smaken te maken.
        Die burry vlekken komen zeker van de verkleining van de foto, want op het origineel is daar niets van te merken. Ik gebruik nochtans LR4 om de foto's op de juiste grootte te krijgen.
        En er is hier helemaal geen huidbewerking op toegepast. Niet mijn stijl, zoals je mss al zult opgemerkt hebben.
        Hopelijk valt de rest wat beter in je smaak.
        Groetjes,
        Xavier
        Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
        Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
        Laat de commentaren maar komen.

        Comment


        • #19
          Re: Kruiselings

          Hoi Xavier ik heb geen probleem met je foto hoor. Originaliteit mag ook beloond worden hoor! Ik vond het gewoon een verassende keuzeals HOF das alles. grts Nim

          Comment

          Working...
          X