Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij persoonlijk een van de mindere uit je tot nu toe getoonde exemplaren. Ik hoop dat je me niet verkeerd interpreteert, maar mijn blik wordt iedere keer naar haar slip toe getrokken. Ik zie voor de rest "niks interessants genoeg" om mijn blik ergens anders naartoe te sturen.
Voor mij persoonlijk een van de mindere uit je tot nu toe getoonde exemplaren. Ik hoop dat je me niet verkeerd interpreteert, maar mijn blik wordt iedere keer naar haar slip toe getrokken. Ik zie voor de rest "niks interessants genoeg" om mijn blik ergens anders naartoe te sturen.
Deze is eerlijk gezegd zo bedoeld om de nadruk daar te hebben.
Het is op die manier een erotische getinte foto eigenlijk.
hmm valt niet mee zo te horen..
Het is op die manier een erotische getinte foto eigenlijk.
Spijtig genoeg vind ik 'm ook daar niet sterk genoeg voor. Ik zou (met alle respect) het eerder met een ander woord omschrijven, maar dat ga ik voor mezelf houden.
Spijtig genoeg vind ik 'm ook daar niet sterk genoeg voor. Ik zou (met alle respect) het eerder met een ander woord omschrijven, maar dat ga ik voor mezelf houden.
Met alle respect en ik hoop dat je het niet verkeerd interpreteert, maar jij wil alleen maar beledigen spyder. En daar heb ik ook een woord voor... Ik zal het maar voor mezelf houden
Hoewel het afwijkt van de andere duidelijk geposeerde beelden, is het toch wel de bedoeling geweest. Ik vraag het model een bepaalde handeling te doen (traagjes) zodat ik tussendoor enkele shots kan maken.
Nog eens een algemene verduidelijking
Het is eigenlijk gebaseerd op één van mijn favoriete werken van Toulouse-Lautrec:
Als hij dat al kon maken in 1889 zou je niet zo een ophef verwachten (zie spyder) anno 2013 voor mijn foto.... maar ja 2013 is niet zo lang na 1889 zo blijkt.
....zou je niet zo een ophef verwachten (zie spyder) anno 2013 voor mijn foto.
Sorry voor het shockeren van sommige kijkers dus.
Wees gerust, zo snel ben ik niet geshockeerd hoor. (Je gaat toch ander serieus materiaal moeten plaatsen om mij te shockeren :P) Ik kan nogal veel hebben
Maar een foto moet me grafisch iets zeggen, het moet me een "verhaal" vertellen,...... er moet "iets" inzitten. In het schilderij (en bvb ook in je eerdere geplaatste afbeedlingen) kan ik zonder veel moeite het erotische, sensuele wel zien,...... en dat vind ik totaal niet terug in je laatste foto.
Ik vind hem niet erotisch of sensueel of nsfw.
Gewoon een snapshot (voor mij dan).
Als ik dan het kunstwerk zie waarop het gebaseerd is, geeft dat wél de sfeer die je beschrijft.
Maar daar is de setting, de styling, de pose en de hoek van de kijker ook heel anders.
Ik snap niet heel goed hoe je dit geprobeerd hebt terug te brengen in de foto die je post.
Ze lijkt me gewoon haar haren naar achter te gooien?
Comment