Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de branding.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: In de branding.

Wauw, hele mooie man. Ben wat verbaasd van de reacties tbh Ik zag deze foto vluchtig op mijn werk(Met in het achterhoofd als ik thuiskom een reactie te zetten) en heb de reacties toen niet bekeken.
    Maar ik vind hem heel mooi, niet zo maar een "tussendoortje,snapshotje) het artistieke kantje vind ik wel iets hebben gecombineerd met het glamour gedeelte van de foto, kvind em zelf beter dan sommige andere uit de reeks

Goed gedaan doe vooral zo verder, en ik zal vooral zo blijven kijken naar die kunstwerkjes
    www.wndrlnd.be
    A world full of graphic and webdesign

Comment

ik vind het ook een geslaagde opname alleen ....... mocht deze foto in de beginnershoek staan dan werd ze waarschijnlijk afgebroken omdat de waterlijn niet "waterpas" ligt
      Fuji S5 Pro - glas van Nikon, Sigma, Tamron en Tokina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoMorgana Bekijk bericht
        maar jij wil alleen maar beledigen spyder.
        Dan blijkt duidelijk dat je me niet kent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeertD50 Bekijk bericht
          ik mocht deze foto in de beginnershoek staan dan werd ze waarschijnlijk afgebroken omdat de waterlijn niet "waterpas" ligt
          Ja die zou inderdaad afgebroken worden daardoor, en onterecht.
          Waar staan die regeltjes dat de horizon "waterpas" moet liggen ? Dit stoort helemaal niet... integendeel zelf, de houding van het model past zodanig in de plaat dat het juist wel heel knap is.
          En dat vind ik ook zalig aan deze plaat, er worden "Regels gebroken" en grenzen verlegd zoals deze "Shockerende" reacties kunnen bevestigen.

Het is echter wel zo dat het totaalplaatje moet kloppen vooraleer je zoiets doet, ik heb die fout massa's veel gemaakt maar nu weet ik ook hoe ik deze goed in beeld kan brengen of beter gezegd een goed evenwicht kan brengen in de plaat. (ookal smaakt het niet iedereen)

Btw Geert, was dit je persoonlijke mening van de horizon ? of heb je dit gezegd omdat je de mensen die kritiek geven in de beginnershoek al een beetje kent ?
          www.wndrlnd.be
          A world full of graphic and webdesign

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurge9921 Bekijk bericht
            Wauw, hele mooie man. Ben wat verbaasd van de reacties tbh Ik zag deze foto vluchtig op mijn werk(Met in het achterhoofd als ik thuiskom een reactie te zetten) en heb de reacties toen niet bekeken.
            Maar ik vind hem heel mooi, niet zo maar een "tussendoortje,snapshotje) het artistieke kantje vind ik wel iets hebben gecombineerd met het glamour gedeelte van de foto, kvind em zelf beter dan sommige andere uit de reeks

Goed gedaan doe vooral zo verder, en ik zal vooral zo blijven kijken naar die kunstwerkjes
            Dank je wel Jurgen!
            Ik vind hem best ook wel iets hebben anders had ik 'em hier niet gezet natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeertD50 Bekijk bericht
              ik vind het ook een geslaagde opname alleen ....... mocht deze foto in de beginnershoek staan dan werd ze waarschijnlijk afgebroken omdat de waterlijn niet "waterpas" ligt
              zou best wel eens kunnen

Comment

Hmm... er is een bedoeling, maar het komt er niet uit.
                Daarvoor is de foto niet verfijnd genoeg: een compositie die rommelt, een scherptediepte die je aandacht niet leidt, ...
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
                X