Een low light portrait van een jonge dame met ginger haar.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sproetjes
Collapse
X
-
-
Re: Sproetjes
Eerst vond ik de titel niet goed passen, tot ik wat meer naar beneden scrolde en de arm zag
Wat mij vooral opvalt is die groene hand!"http://Kevin-V.com
[SIZ
-
Boeiend beeld met al even boeiend licht.
I like it a lot.
Maar ik merk ook de groene hand op en de optische deuk in dat hand... Bizar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevinva Bekijk berichtEerst vond ik de titel niet goed passen, tot ik wat meer naar beneden scrolde en de arm zag
Wat mij vooral opvalt is die groene hand!Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtBoeiend beeld met al even boeiend licht.
I like it a lot.
Maar ik merk ook de groene hand op en de optische deuk in dat hand... Bizar...Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtIk volg bovenstaande. Flash, wat is met die hand gebeurd?
Maar ik heb alle geloof in jullie. Ik ben wel kleurenblind, maar de colormeter niet. Dus ergens is er wat verkeerd...Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtTXS Nena, ik ben aan het kijken en meten maar zie of meet nergens dat groene. IK ga deze morgen eens opnieuw omzetten vanuit LR want op de RAW zie ik het niet.
Maar ik heb alle geloof in jullie. Ik ben wel kleurenblind, maar de colormeter niet. Dus ergens is er wat verkeerd...
Voor mij is het ook enkel op de handpalm, nergens anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtOei raar, het heeft echt wel zo een 'hulk'schijn op haar handpalm, meer het stuk tussen pols en pink/ringvinger. minder tegen de haren/wijsvinger. En voor mij gaat het echt over de hele handpalm (verticaal) dan van vingerkneukel tot pols.
Voor mij is het ook enkel op de handpalm, nergens anders.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
Comment