Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
You make my day .
Echt, fashion fotografie, niet voor mijn handen, maar ik vind het heerlijk om naar te kijken. Echt wat een knappe madam is me dat zeg (zowel aan de linker- als aan de rechterkant ).
Vind het eigenlijk wel leuk je opzet met 2 foto's in 1, verschillende styling, links-rechts... geef mij de rechtse maar.
You make my day .
Echt, fashion fotografie, niet voor mijn handen, maar ik vind het heerlijk om naar te kijken. Echt wat een knappe madam is me dat zeg (zowel aan de linker- als aan de rechterkant ).
Vind het eigenlijk wel leuk je opzet met 2 foto's in 1, verschillende styling, links-rechts... geef mij de rechtse maar.
Thanks Nena! ^^
Het was ook een testje voor mij, ik ben heel slecht in het plannen van dingen. Dus nu moest ik zorgen dat mijn licht juist viel voor de twee foto's, camera op statief, achtergrond gelijk en tussenin kledij etc gaan veranderen en me inhouden om de rest niet te gaan veranderen, maar ben er zelf ook heel blij mee (net als de rest van het team)
Alle kritiek is altijd welkom, maar een keer horen dat het gewoon goed is is natuurlijk ook heel leuk!
Comment