Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drifter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Drifter

Tweemaal uitgeregend , twee verwittigingen dat we ons moesten haasten want dat we normaal daar niet mochten parkeren (ook niet voor de shoot).
    Enfin veel vervelende omstandigheden. Maar blijkbaar valt deze in de smaak bij de vrienden van de drifter. Dus heb ik mij bedacht en deze toch even geplaatst.
    Wat je ziet was ook de bedoeling....ook de pose.

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Drifter

leuke locatie, wolken, model.. maar voor mij is het allemaal net iets teveel gephotoshopped, maar dit is smaakgebonden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
      leuke locatie, wolken, model.. maar voor mij is het allemaal net iets teveel gephotoshopped, maar dit is smaakgebonden
      TXS Greyhorse.... Er is in principe niets toegevoegd aan de plaat. Behalve wat witte wolkjes onderaan, Uiteraard is er met de curves, levels, saturatie en contrast gewerkt.
      Inderdaad het is vrij smaak gebonden, en blijkbaar hebben die jonge gasten dit soort stijl graag.
      Normaal beperk ik me tot het hoogst noodzakelijke in CC. Maar soms kan het niet anders.

Comment

't waren vooral de wolkjes en de nummerplaat die me "fake" overkwamen
        dat de jonge gasten dit leuk vinden kan ik inkomen, blijkbaar word ik stilaan een oude zaag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
          't waren vooral de wolkjes en de nummerplaat die me "fake" overkwamen
          dat de jonge gasten dit leuk vinden kan ik inkomen, blijkbaar word ik stilaan een oude zaag
          viel mij ook gelijk op en vind het te veel.. er is al zoveel te zien op de plaat dat ik dat zelf niet nodig had gevonden erbij te doen.

vraag me ook af wat er met haar voet is gebeurt. en zou zelf nog iets aan weerspiegelingen in de auto doen. benen lampen etcetc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
            viel mij ook gelijk op en vind het te veel.. er is al zoveel te zien op de plaat dat ik dat zelf niet nodig had gevonden erbij te doen.

vraag me ook af wat er met haar voet is gebeurt. en zou zelf nog iets aan weerspiegelingen in de auto doen. benen lampen etcetc.
            TXS, Het is dan ook een jonge plaat met wat heftige zaken. De reflectie in de wagen zou ik kunnen weghalen en heb ik over na
            gedacht maar toch niet gedaan. De nummerplaat, die is wel duidelijk denk ik . De foto is dan ook bestemd voor een forum van drifters.
            Fast Cars, Fast Women . Je hebt gelijk, dit is geen rustig prentje en dat is ook niet de bedoeling geweest.
            Toch bedankt hoor...

Comment

mooi gedaan.
              maar had het rechter voorwiel meer naar de camera gedraaid.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                mooi gedaan.
                maar had het rechter voorwiel meer naar de camera gedraaid.
                grt,bouk.
                Ja inderdaad, dat is een fout...Thanks

Comment

Ik vind het dan weer een sterk beeld.
                  Dacht zelfs dat je wat d&b had gebruikt op de grond (nu ja dat zou ik gedaan hebben. Maak het licht in pp ingewikkelder bij dit soort platen, dat geeft een meerwaarde).
                  Leuke nabewerking en leuke compo.
                  Enkele details : torentje die uit voorruit komt zou ik wegwerken, alsook het meest rechtse torentje met de ornaje bol. Dat zijn wat mij betreft aandachttrekkers in een sterk reclame-achtig beeld.

Veel groeten,

Peter
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    Ik vind het dan weer een sterk beeld.
                    Dacht zelfs dat je wat d&b had gebruikt op de grond (nu ja dat zou ik gedaan hebben.

Peter
                    TXS Peter, wat bedoel je met d&b ?

Comment

Ik vermoed dodge&burn, als ik naar de grond kijk toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                        Ik vermoed dodge&burn, als ik naar de grond kijk toch.
                        Thanks Leonide. Tijdens de shoot begon het te regenen, grote druppels. Het gevolg was dat de beton met de spleten en naden heel goed naar voor kwam.
                        Uiteraard is er contrast en local contrast bijgezet....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                          TXS, Het is dan ook een jonge plaat met wat heftige zaken. De reflectie in de wagen zou ik kunnen weghalen en heb ik over na
                          gedacht maar toch niet gedaan. De nummerplaat, die is wel duidelijk denk ik . De foto is dan ook bestemd voor een forum van drifters.
                          Fast Cars, Fast Women . Je hebt gelijk, dit is geen rustig prentje en dat is ook niet de bedoeling geweest.
                          Toch bedankt hoor...
                          ben ik nog steeds benieuwd wat er met haar voet is gebeurt zou zelf (het lijkt zowat een blauwe plek) egaal trekken met rest van het been
                          Last edited by MrsNuke87; 19 augustus 2013, 14:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
                            ben ik nog steeds benieuwd wat er met haar voet is gebeurt zou zelf (het lijkt zowat een blauwe plek) egaal trekken met rest van het been
                            haha, dat is de enkel en door de extra contrasten lijkt het wat op een blauwe plek. Daar heb je een punt.

Comment

Zijn die wolkjes niet gemaakt met 'filter>render>clouds' Ik gebruik dat voor glows.
                              Ik hou niet van dit soort luchten. Niet mijn smaak.
                              En dat voorste wiel staat wel goed volgens mij....had nog verder gedraaid mogen staan. De velgen moeten toch getoond worden. 'jackknife' heet dat denk ik.
                              My Website : http://www.ineedair.org
                              Music / Painting / Motion Graphics / Image
                              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Working...
                              X