Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drifter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Drifter

Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
    Zijn die wolkjes niet gemaakt met 'filter>render>clouds' Ik gebruik dat voor glows.
    Ik hou niet van dit soort luchten. Niet mijn smaak.
    En dat voorste wiel staat wel goed volgens mij....had nog verder gedraaid mogen staan. De velgen moeten toch getoond worden. 'jackknife' heet dat denk ik.
    Wolken zijn niet gemaakt, die waren er gewoon... Dat is ook de reden waarom we tweemaal zijn uitgeregend. Dus de lucht was er en er is niets aan veranderd behalve wat contrast bijzetten. Een kwestie van wat dramatiek toe te voegen....
    Wat ik wel heb gedaan zijn de kleine wolkjes vooraan aan de wagen geplaatst zoals je ongeveer zegt

Dat wiel , hangt er wat vanaf meer naar links of rechts. Soms kan een brede uitstekende band veel impact hebben op dit soort opnames. Als het om de velgen gaat dan denk ik dat deze ongeveer goed staat omdat anders teveel velg verdwijnt in de wielkast.

Groetjes
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

D&B is inderdaad dodge & burn.

Het wiel verder draaien was in dit geval volgens mij geen optie, want dan zou je een stuk velg kwijt zijn en dat zou raar ogen. Maar dat is idd weer kwestie van smaak en goestingen hé.

Grz. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Ook ik vind dit een weinig zeggend beeld.
        Misschien leuk voor die mensen, goed voor ze.
        https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          ........

Het wiel verder draaien was in dit geval volgens mij geen optie, want dan zou je een stuk velg kwijt zijn en dat zou raar ogen.....
          hoeft niet hoor.
          je moet gewoon niet tè ver draaien.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind het dan weer een sterk beeld.
            Dacht zelfs dat je wat d&b had gebruikt op de grond (nu ja dat zou ik gedaan hebben. Maak het licht in pp ingewikkelder bij dit soort platen, dat geeft een meerwaarde).
            Leuke nabewerking en leuke compo.
            Enkele details : torentje die uit voorruit komt zou ik wegwerken, alsook het meest rechtse torentje met de ornaje bol. Dat zijn wat mij betreft aandachttrekkers in een sterk reclame-achtig beeld.

Veel groeten,

Peter
            Ook mijn gedacht ,is een zeer sterk beeld , zoals Peter zegt zou zo op een reclame bord kunnen
            Wil ook even meegeven dat deze poster de meest uitgebreide concepten neer zet.
            Je moet er toch maar weer iedere week mee komen.
            En ik merk dat het hier blijft vergrijzen,van hoe platter een foto is des te beter het is
            Alé , en nu wachten op het paard van diepenbeek om hier ene comment op te geven Lol

Comment

TXS gNo....

Comment

Technisch geloof ik het allemaal wel, genoeg over gezegd.
                Maar wat hebben de onderwerpen, een auto en een vrouw met een stuk doek met elkaar te maken?

In de betere auto reclames worden die zaken duidelijker uitgebeeld en bij elkaar gebracht.
                www.markderoophotography.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotography Bekijk bericht
                  Technisch geloof ik het allemaal wel, genoeg over gezegd.
                  Maar wat hebben de onderwerpen, een auto en een vrouw met een stuk doek met elkaar te maken?

In de betere auto reclames worden die zaken duidelijker uitgebeeld en bij elkaar gebracht.
                  Dat klopt volledig Mark, maar ik denk ook wel dat jij best weet dat bij reclameshoots het de reclameguys & girls van de agencies zijn die het moodboard en de setting uittekenen en niet de fotograaf
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Dat klopt volledig Mark, maar ik denk ook wel dat jij best weet dat bij reclameshoots het de reclameguys & girls van de agencies zijn die het moodboard en de setting uittekenen en niet de fotograaf
                    TXS en dat was ook het geval bij deze. De opdrachtgever had zijn moodboard klaar en wist wat hij wou.
                    Als fotograaf heb ik deze dan na wat overleg in beeld gebracht. Een opdracht is een opdracht.
                    Als het een eigen initiatief was dan lag de zaak anders, maar dat was het niet. Ik heb natuurlijk wel een hele reeks opnames gemaakt waarbij ik heb getracht wat meer cohesie in de plaat te brengen. Maar uiteindelijk is men toch voor deze gegaan, omdat dit het dichts lag bij wat men wou.

Groeten, Flash

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      Als fotograaf heb ik deze dan na wat overleg in beeld gebracht. Een opdracht is een opdracht.
                      Maar het is wel jouw beslissing om hem hier te posten.
                      Het is de opdrachtgever die wel beslist welke fotograaf en de fotograaf kiest ook nog steeds of de opdracht hem ligt of niet.
                      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                        Maar het is wel jouw beslissing om hem hier te posten.
                        Het is de opdrachtgever die wel beslist welke fotograaf en de fotograaf kiest ook nog steeds of de opdracht hem ligt of niet.
                        Dat is juist, en het zou nogal spijtig zijn mocht het niet mijn beslissing zijn
                        Als fotograaf probeer ik me steeds in te leven in wat de opdrachtgever wenst.
                        Enfin de klant is best gelukkig en zelf ben ik dat dan ook...

Ben jij dan zo kieskeurig , waar blijft dan de uitdaging en flexibiliteit die vandaag de dag zo nodig is ? Smaken en stijlen veranderen constant. Waarbij men ofwel zichzelf opsluit in een eigen denken of openstaat voor nieuwe dingen. Ikzelf ga steeds voor het laatste ook al ben ik 52. Maar dat is ieders keuze.
                        Last edited by flashsplash; 24 augustus 2013, 09:04.

Comment

Working...
                        X