Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sophie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sophie

We zijn vorige week naar Cap Gris Nez getrokken. Niet dat dit te zien is op deze foto
    Maar hij is er wel getrokken! Shoot!

Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

Re: Sophie

Mooi maar een veel gezien plaatje, model in haverveld . Persoonlijk vind ik dat het harde licht wat onrecht doet aan het model. Waarom maak je die opname bij volle zon ?, blijkbaar staat de zon op haar hoogste punt. Probeer eens deze opname te maken bij vroeg morgenlicht of zonsondergang. Maar buiten dat heb je toch een voortreffelijke foto gemaakt bij moeilijke licht omstandigheden.. Goed hoor,
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Flashplash heeft een punt, althans om de opname qua belichting te vereenvoudigen. Maar... daar gaat het hier niet om. Ik vind de bekomen harde hi key uitlichting van het gezicht zeer goed uitgevoerd. En tot op buste niveau zit het goed. Vanaf daar zijn de schaduwen nogal hard, vooral die van vingers en onderarm. Misschien valt er nog wat uit te lichten om het hi key efect door te zetten? Appart, leuk.

Cheers,
      F.

Comment

Ik had eerlijk gezegd nog niet op die schaduwen gelet...
        Ik ga mij daar straks eens aanzetten!

Thnx voor de feedback!
        Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

Comment

Was dit niet in Cap Blanc Nez, ze ziet er maar wittekes uit.
          Wel knappe foto, maar in het gezicht is haar rechterkant veel natuurlijker.

Comment

Rustig model maar door de omgeving onrustige foto. Niet fijn om naar te kijken.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Working...
            X