Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moeilijk uit te leggen, maar dat is blauw worden van de benen wat precies in 'bloemen'/'plekken' trekt. Ik zie het ook wel op deze foto, doordat je je contrast zo hard getrokken hebt. Is door de koude vooral.
Meeste is al gezegd geweest.. vind deze alvast beter dan je nr. 2...
Nog even snel reageren voor ik naar het werk vertrek. Yep, nu zie ik die blauwe plekken ook, vooral op haar onderbeen. Zal ik zeker op letten in't vervolg, thanks.
Neen, geen contrast filter gebruikt. Die heb ik niet tot mijn beschikking. Ik ga er deze avond wat meer over lezen.
Bedankt jvs. Je mag zeker kritieken blijven spuien over mijn foto's, ik apprecieer je eerlijke mening. Ik heb nog één portret van Tammy dat ik wil posten (deze avond ofzo), ik kijk uit naar je mening.
Comment