Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De lichtvlek op haar voorhoofd stoort mij wat, alsook de lippen die wat raar gekleurd zijn, dit samen met de harde schaduw doen helaas het portret wat minder scoren..... Mvg
Voor mij zit die goed met een moderne BB gehalte.
Kleur van de lippen zijn mijn inziens deel van de make-up die terugkomt aan de ogen als eyeliner en deel uitmaken van het kleurenpalet van deze foto.
Als men dat nu mooi vind of niet is een kwestie van smaak, maar het kleurenpalet klopt.
De belichting zit ook goed , soort vlinderbelichting en ja die komt van boven dus normaal is het voorhoofd wat meer belicht. Schaduwen lichten creëren elasticiteit en diepte.
Dus => Nice shot.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Persoonlijk vind ik dat God wat te weinig vrouw heeft geschapen ....
Dit is enkel het gezicht en ik verwachtte eigenlijk een perfect en compleet irrationele en subjectieve creatie "met alles erop en eraan".
De titel schept andere verwachtingen gNo ...
[QUOTE=gNo;3861964]Den titel is wat het is Jaak
Op den duur weet je niet meer wat een naam je het kind moet geven
Peiz erover na om te gaan nummeren lol ;-)
Ik wil eigenlijk met deze foto gewoon aantonen dat je zonder plug ins zoals portraiture en aanverwanten een goede huid kan maken
Ale goed naar mijn normen dan he
ik denk niet God maar Jeannot. En als de Heer alles heeft geschapen, dan mij
ook en dan is meteen het raadsel opgelost waarom hij zich hier al een tijd niet
meer heeft laten zien. Knappe blik.
mijn vrouw zegt dat dit mijn tweelingszus zou kunnen zijn....zelf zie ik dat ni, maar allez.
Fijne opname en fijne post processing, as usual.
en een kei-cool model natuurlijk!!
Comment