Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Barbie Doll
Collapse
X
-
-
Re: Barbie Doll
das een goeie hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Goeie ! licht, pose, aankleding,.... alleen de tenen, daar heb ik mijn twijfels over. Had ze er liever bij gezien. Moet pijn gedaan hebbenNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
TXS BoukLast edited by flashsplash; 28 april 2013, 09:29.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtGoeie ! licht, pose, aankleding,.... alleen de tenen, daar heb ik mijn twijfels over. Had ze er liever bij gezien. Moet pijn gedaan hebbenEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Véél beter!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtTXS Berto, je hebt een punt want ik heb ook lang getwijfeld. De reden dat ik het toch niet deed is omdat ik dan de pose niet goed kreeg. Op de tenen steunen en voorover buigen zet druk op die tenen en dat viel enorm op. De tenen gewoon de grond laten raken zonder te steunen en dan die pose aannemen was heel moeilijk voor het model en ik zag de spiertrekking in het gelaat... dus ja dan maar mijn toevlucht genomen naar het doek..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtHigh Heels aan doen is de spanning weg
Vind het plaatje goed, heel goed, de pose en mimiek van je model (ook een dochter zeker? ), alleen.. de benen... maar zie ook niet direct een oplossing.. de hoge hakken...
Comment
Comment