Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jump

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jump

Had vandaag een shoot in de volle zon op het terras, dus veel zit er niet op. De variabele ND filter op de lens om met lage F-waardes te kunnen werken in volle zon en een flitsblok tegen de zon in zodat het model van de zon kon wegkijken. En dan maar springen he. Dit is het uiteindelijk geworden..

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Jump

vind de schaduw wat storen, (te groot.)
    ook een lager camerastandpunt had veel leuker geweest.
    dan zweefde je model boven het water.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel knap gedaan. Het bevroren standpunt in de lucht komt wel een beetje raar over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        vind de schaduw wat storen, (te groot.)
        ook een lager camerastandpunt had veel leuker geweest.
        dan zweefde je model boven het water.
        grt,bouk.
        TXS, en die heb ik ook. Zal ze later eens posten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Heel knap gedaan. Het bevroren standpunt in de lucht komt wel een beetje raar over.
          TXS Leonide,,,, dat standpunt heeft een naam in de fotografie "le moment decisive " naar een wel bekende foto
          Last edited by flashsplash; 1 mei 2013, 18:25.

Comment

Steven voor mij mag je toch een flink stuk croppen... en dan kom ik terug....
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Goh, daar had je het licht, de omgeving, het model en bovenal het idee en de kennis.....kortom alle ingrediënten voor een geweldige foto. Hij is bijna gelukt! Toch een dik compliment! Als ik jou was ging ik nog eens terug om die sterke plaat toch te maken. Trek er veel tijd voor uit en het gaat je lukken.

Comment

Ook bij deze doe je achtergrond in de horizon afbreuk aan de foto. Ik zie hem helemaal voor me met allemaal water of toch een groot stuk bovenaan afgecropt...
                Alllee, test je PS skills nog eens, geen gras, geen horizon, allemaal water met wolkjes
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Bedankt iedereen om te kijken, en ja en nee wat de achtergrond betreft.
                  Bij deze had ik graag de omgeving erbij. Ik heb er ook andere die kort op het model zitten en inderdaad het water en het model centraal stellen (zoals Nena het zegt). Maar ik kan ze niet allemaal plaatsen. Deze heb ik speciaal genomen omdat die aansluit bij "le moment decisive " naar een wel bekende foto
                  Waarbij de omgeving belangrijk is.

Laat ons zeggen een moderne invulling: Hierbij twee plaatjes "de echte van Breson" en naar analogie die van mij (hier in ZW) .

[IMG]?????????????[/IMG] Volgens de regeltjes mag ik die foto niet plaatsen, maar kijk even op deze bekende foto"link
                  Last edited by flashsplash; 1 mei 2013, 18:26.

Comment

Door het blinkende licht in het kleed krijg je een mooi effect vooral in de B&W

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      ..... Hierbij twee plaatjes "de echte van Breson" en naar analogie die van mij (hier in ZW) .
                      2.6 Plaats alleen eigen foto's en video's.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                      X