Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je gaat als een trein de laatste tijd... peper in je gat? Echt subliem. Vraag me af welkeentje we van jou in den HOF gaan zien volgende week, want wat je hier allemaal post de laatste dagen... hoedje af...
Ooo Yes it does , by just looking at this exposure .....
Knappe processing en fotografie natuurlijk
Nu je bent perfect bezig dus mag ik me wel wat veroorloven, vind je het vlindertje niet wat groot ? Ik vind het wel goed geplaatst samen met de onderlip schaduw. Beiden hebben zowat dezelfde asymmetrie Maar door de harde overgang lijkt het wat artificieel. Misschien zou een edge degradee op de onderlip en vlinderschaduw het compleet maken .
Dat is natuurlijk makkelijk voor mij om commentaar te geven, ik zou zelfs nooit zover raken in de processing.
Knap
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Bestaat dat nog HOF ? Ik zie zoveel sterke platen hier en bijna nooit komt er eentje in de HOF.
Volgens mij komen er geen mods meer in 'Model' (en geef ze maar is ongelijk...ahem. alhoewel het hier redelijk rustig is de laatste tijd). Greyhorse staat erin deze week...vind dat ook een typische hof foto en hij heeft weer een mooie reeks. denk dat niemand blind was vorige week en dat iedereen wel gezien heeft wat er nog zoal in die hof een plek verdiende. Voor de rest vind ik de hof redelijk conventioneel.... goed, maar conventioneel .... dus kzou me er ni op blindstaren.
Ook niet vergeten dat er veel forum onderdelen zijn...bd beperk zich niet tot 'model', vele gebruikers laten zich beperken tot 'model'
Alsof ze me zo pas heeft gevraagd de waarheid te vertellen, niets anders dan
de waarheid en alleen maar de waarheid. Ik krijg er angst van. Ik denk dat ik
lieg uit angst.
Comment