Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anger never dies ....... X

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Anger never dies ....... X

Mvg

Jeannot

Re: Anger never dies ....... X

Je gaat als een trein de laatste tijd... peper in je gat? Echt subliem. Vraag me af welkeentje we van jou in den HOF gaan zien volgende week, want wat je hier allemaal post de laatste dagen... hoedje af...
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ooo Yes it does , by just looking at this exposure .....

Knappe processing en fotografie natuurlijk

Nu je bent perfect bezig dus mag ik me wel wat veroorloven, vind je het vlindertje niet wat groot ? Ik vind het wel goed geplaatst samen met de onderlip schaduw. Beiden hebben zowat dezelfde asymmetrie Maar door de harde overgang lijkt het wat artificieel. Misschien zou een edge degradee op de onderlip en vlinderschaduw het compleet maken .

Dat is natuurlijk makkelijk voor mij om commentaar te geven, ik zou zelfs nooit zover raken in de processing.

Knap
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

de look is vet, maar toch zou ik of iets minder voorhoofd willen zien of toch iets meer rechterwang, voor mij is ie net niet lekker in balans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
          de look is vet, maar toch zou ik of iets minder voorhoofd willen zien of toch iets meer rechterwang, voor mij is ie net niet lekker in balans
          2/"3 de is net in balance met zo een portret
          maar uiteraard is dat ieder zijn keuze hé ;-)

Comment

Fijne plaat voor mij,....persoonlijk snij ik er boven een tiekie af....

Grtz, D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Vraag me af welkeentje we van jou in den HOF gaan zien volgende week, want wat je hier allemaal post de laatste dagen... hoedje af...
              Bestaat dat nog HOF ? Ik zie zoveel sterke platen hier en bijna nooit komt er eentje in de HOF.

Wie bepaald wat er in de HOF komt, allez wie is den hovenier ?
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

De diverse moderator en staff bestuurleden. Ze moeten allemaal stemmen.

Vriendelijk groet ,
                Jessey
                Last edited by jessey; 26 april 2013, 14:52.

Comment

Héél knap
                  Die blik is zéér goed weergegeven, ook proficiat aan 't model.
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

Comment

Denk dat het beeld opgebouwd is rond haar linkeroog (rechts voor de kijker). Hou wel van een compo die een tikkeltje verrast.

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                    Bestaat dat nog HOF ? Ik zie zoveel sterke platen hier en bijna nooit komt er eentje in de HOF.
                    Volgens mij komen er geen mods meer in 'Model' (en geef ze maar is ongelijk...ahem. alhoewel het hier redelijk rustig is de laatste tijd). Greyhorse staat erin deze week...vind dat ook een typische hof foto en hij heeft weer een mooie reeks. denk dat niemand blind was vorige week en dat iedereen wel gezien heeft wat er nog zoal in die hof een plek verdiende. Voor de rest vind ik de hof redelijk conventioneel.... goed, maar conventioneel .... dus kzou me er ni op blindstaren.
                    Ook niet vergeten dat er veel forum onderdelen zijn...bd beperk zich niet tot 'model', vele gebruikers laten zich beperken tot 'model'
                    My Website : http://www.ineedair.org
                    Music / Painting / Motion Graphics / Image
                    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Cool & sterk Jeannot ! ( idem dito v h model :-) )

Comment

Weer een knappe Jeannot !

Comment

Alsof ze me zo pas heeft gevraagd de waarheid te vertellen, niets anders dan
                          de waarheid en alleen maar de waarheid. Ik krijg er angst van. Ik denk dat ik
                          lieg uit angst.

Comment

Working...
                          X