Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweede klasse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tweede klasse

Niet het model he(voor alle duidelijkheid).

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Tweede klasse

Een trein geeft geen licht vanonder het stel, maar wat je hebt gedaan is de lichtnuance onder het stel evenredig maken met de onderste trede en daarmee gewoon een stuk diepte uitgevlakt. Je had de onderkant beter donker gelaten en een gereflecteerde lichtgeel gegelde push gegeven vanuit het treinstel: kicker op het bovenlichaam ipv kicker op schoenen/rails. De achtergrond tussen de treeplanken is naar je aparte lichtsetup dan ook bijgewerkt en ziet er niet uit. Leuk model, goede setup, licht verkeerd geplaatst.

Cheers,
    F.

Comment

Ik heb van alles dat hierboven staat geen last. Al heb ik er wel respect voor.
      Maar zelf zie ik een pronte jonge, zelfverzekerde juffrouw met een prachtig
      koffertje en dito schoenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
        Een trein geeft geen licht vanonder het stel, maar wat je hebt gedaan is de lichtnuance onder het stel evenredig maken met de onderste trede en daarmee gewoon een stuk diepte uitgevlakt. Je had de onderkant beter donker gelaten en een gereflecteerde lichtgeel gegelde push gegeven vanuit het treinstel: kicker op het bovenlichaam ipv kicker op schoenen/rails. De achtergrond tussen de treeplanken is naar je aparte lichtsetup dan ook bijgewerkt en ziet er niet uit. Leuk model, goede setup, licht verkeerd geplaatst.

Cheers,
        F.
        TXS, ik kan je volgen maar ben het niet volledig eens. Dit was het gewenste licht en accent (maar dat kon je niet lezen ) . De achtergrond is niet bijgewerkt. Achter de trein ligt er op de rails een monoblok met blind zo kon er ook geen licht waar jij denkt dat er is bijgewerkt.
        Maar toch is je commentaar van harte welkom he...

Comment

klasse foto, al ist dan maar tweede.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            klasse foto, al ist dan maar tweede.
            grt,bouk.
            TXS Bouk en ik ben al heel gelukkig met tweede klasse, ik had evengoed de derde moeten gebruiken

Comment

'k Zal wat meer met de trein moeten reizen. Mooi...

D.

Comment

Het licht van de zon zou toch aan de andere kant van de trein op het juiste moment kunnen vallen??

Voor mij zeer geslaagd anders Steph

Comment

Een hele mooie foto Flash ...I like !

Waarom er zoveel accent op de rails en op haar schoenen gelegt is, ontgaat me wel een beetje ?

Al is het een super model, valt mijn blik steeds naar onder.....

Grtz, Daniel

Comment

1ste klas foto.
                    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Mooi ! Heel mooi

Comment

met de treintjes aan't spelen flash? Vind dit wel een klassiekertje. Zou een mooie ad plaat voor de schoenen zijn.
                        My Website : http://www.ineedair.org
                        Music / Painting / Motion Graphics / Image
                        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                          met de treintjes aan't spelen flash? Vind dit wel een klassiekertje. Zou een mooie ad plaat voor de schoenen zijn.
                          TXS, ja he big boys big toys.... (was ook een mode insteek -schoenen)

Comment

Working...
                          X