Een trein geeft geen licht vanonder het stel, maar wat je hebt gedaan is de lichtnuance onder het stel evenredig maken met de onderste trede en daarmee gewoon een stuk diepte uitgevlakt. Je had de onderkant beter donker gelaten en een gereflecteerde lichtgeel gegelde push gegeven vanuit het treinstel: kicker op het bovenlichaam ipv kicker op schoenen/rails. De achtergrond tussen de treeplanken is naar je aparte lichtsetup dan ook bijgewerkt en ziet er niet uit. Leuk model, goede setup, licht verkeerd geplaatst.
Ik heb van alles dat hierboven staat geen last. Al heb ik er wel respect voor.
Maar zelf zie ik een pronte jonge, zelfverzekerde juffrouw met een prachtig
koffertje en dito schoenen.
Een trein geeft geen licht vanonder het stel, maar wat je hebt gedaan is de lichtnuance onder het stel evenredig maken met de onderste trede en daarmee gewoon een stuk diepte uitgevlakt. Je had de onderkant beter donker gelaten en een gereflecteerde lichtgeel gegelde push gegeven vanuit het treinstel: kicker op het bovenlichaam ipv kicker op schoenen/rails. De achtergrond tussen de treeplanken is naar je aparte lichtsetup dan ook bijgewerkt en ziet er niet uit. Leuk model, goede setup, licht verkeerd geplaatst.
Cheers,
F.
TXS, ik kan je volgen maar ben het niet volledig eens. Dit was het gewenste licht en accent (maar dat kon je niet lezen ) . De achtergrond is niet bijgewerkt. Achter de trein ligt er op de rails een monoblok met blind zo kon er ook geen licht waar jij denkt dat er is bijgewerkt.
Maar toch is je commentaar van harte welkom he...
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment