Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie foto.
leuk hem weer eens te zien.
hoe gaat het met hem..(sinds BD/Live)
grt,bouk.
Heel goed Bouk, hij is nu zelf met fotografie bezig en zit nu meer en meer te acteren in kleine bijrollen
van reeksen zoals Flikken Maastricht ,en hier in beter bekend Danny Lowinski of zoiets en her en der een rolletje ;-)
Heel goed Bouk, hij is nu zelf met fotografie bezig en zit nu meer en meer te acteren in kleine bijrollen
van reeksen zoals Flikken Maastricht ,en hier in beter bekend Danny Lowinski of zoiets en her en der een rolletje ;-)
OK..leuk bedankt voor de info.
doe hem maar de groeten, al denk ik dat hij onze ontmoeting (achterde coulissen) wel vergeten is.
grt,bouk.
Wat een prachtig model is medat toch. Moet dringend al die programma's kijken
Ja zeker eens doen ;-)
Wij waren een aantal weken geleden aan het shooten in maastricht en daar waren ze bezig met opnames
voor flikken maastricht ,en onze Jean liep er wat rond te hangen en af te wachten tot hij op de set kon
Iedereen bedankt voor de comments
en een fijn weekend toegewenst ;-)
Ik ben er steeds op uit om bij te leren dus ik schuim alle fora af hier bij BD en bekijk de foto's en de commentaren.
Eerst en vooral wil ik hier beamen dat het een zeer mooie foto is.
Ik wil wel een vraagje stellen:
Ik veronderstel (maar kan verkeerd zijn) dat deze foto in een studio getrokken is met studioflitsers.
Ik ga hiervan uit vanwege de achtergrond, de mooie belichting en de catchlights in de ogen.
Je kan maw zelf de hoeveelheid licht instellen waarover je kan beschikken om een foto te maken.
Waarom dan ISO 200 en niet 100? Lagere ISO is toch steeds betere kwaliteit? Of is daar een reden voor?
Versta me niet verkeerd, de kwaliteit is enorm goed (800E + superglas) en ik heb daar niet op aan te merken, het is gewoon een vraag om uit te kunnen leren.
Wie slaat me om de oren met de harde feiten? ;-)
Not all who wander are lost ...
EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II
Mooi klassiek portret en het opgetrokken oog en de lage bril zorgen voor het/dat nodige extra ! . Het grijs werkt prima hier .
Kortom ; tof portret Jeannot !
Ik ben er steeds op uit om bij te leren dus ik schuim alle fora af hier bij BD en bekijk de foto's en de commentaren.
Eerst en vooral wil ik hier beamen dat het een zeer mooie foto is.
Ik wil wel een vraagje stellen:
Ik veronderstel (maar kan verkeerd zijn) dat deze foto in een studio getrokken is met studioflitsers.
Ik ga hiervan uit vanwege de achtergrond, de mooie belichting en de catchlights in de ogen.
Je kan maw zelf de hoeveelheid licht instellen waarover je kan beschikken om een foto te maken.
Waarom dan ISO 200 en niet 100? Lagere ISO is toch steeds betere kwaliteit? Of is daar een reden voor?
Versta me niet verkeerd, de kwaliteit is enorm goed (800E + superglas) en ik heb daar niet op aan te merken, het is gewoon een vraag om uit te kunnen leren.
Wie slaat me om de oren met de harde feiten? ;-)
Voor zover ik hieraan kan bijdragen:
Ik ken veel mensen die met Nikon werken die standaard op iso 200 schieten, Nikons zijn namelijk gecalibreerd op iso 200, canon op iso 100.
Dus lagere iso betekent in het geval van Nikon niet altijd betere kwaliteit, er zijn ook toestellen die tot iso 50 gaan, en daar schiet ook niet iedereen zomaar op.
Lagere iso verhoogt het risico op overgesatureerde pixels.(Ik denk dat het zo heet)
Hier zit een hele uitleg achter, met een beetje googlewerk kom je er wel achter
Voor zover ik hieraan kan bijdragen:
Ik ken veel mensen die met Nikon werken die standaard op iso 200 schieten, Nikons zijn namelijk gecalibreerd op iso 200, canon op iso 100.
Dus lagere iso betekent in het geval van Nikon niet altijd betere kwaliteit, er zijn ook toestellen die tot iso 50 gaan, en daar schiet ook niet iedereen zomaar op.
Lagere iso verhoogt het risico op overgesatureerde pixels.(Ik denk dat het zo heet)
Hier zit een hele uitleg achter, met een beetje googlewerk kom je er wel achter
Bedankt Minne, zo bespaar je me heel wat schrijf werk ;-) x
Maar je kan Idd wel op 100 iso met de D800 en D E versie
Nu, deze is op 200 iso genomen, de cam stond er nog op.
In feite was het zelfs niet de bedoeling dat ik een foto ging maken, is een 3 de studio die in opbouw is
en was daar even gaan kijken, ik zeg erbij kijken hé Lol
Comment