Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The look of Jean

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The look of Jean

Bon, eens iets anders dan de dans mariekes voor de verandering

Enjoy

Mvg

jeannot

Re: The look of Jean

mooie foto.
    leuk hem weer eens te zien.
    hoe gaat het met hem..(sinds BD/Live)
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      mooie foto.
      leuk hem weer eens te zien.
      hoe gaat het met hem..(sinds BD/Live)
      grt,bouk.
      Heel goed Bouk, hij is nu zelf met fotografie bezig en zit nu meer en meer te acteren in kleine bijrollen
      van reeksen zoals Flikken Maastricht ,en hier in beter bekend Danny Lowinski of zoiets en her en der een rolletje ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        Heel goed Bouk, hij is nu zelf met fotografie bezig en zit nu meer en meer te acteren in kleine bijrollen
        van reeksen zoals Flikken Maastricht ,en hier in beter bekend Danny Lowinski of zoiets en her en der een rolletje ;-)
        OK..leuk bedankt voor de info.
        doe hem maar de groeten, al denk ik dat hij onze ontmoeting (achterde coulissen) wel vergeten is.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          OK..leuk bedankt voor de info.
          doe hem maar de groeten, al denk ik dat hij onze ontmoeting (achterde coulissen) wel vergeten is.
          grt,bouk.
          Zal ik bij de volgende doen Bouk ;-)

Comment

haha, heerlijk
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Wat een prachtig model is medat toch. Moet dringend al die programma's kijken
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Prachtig
                www.wndrlnd.be
                A world full of graphic and webdesign

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  Wat een prachtig model is medat toch. Moet dringend al die programma's kijken
                  Ja zeker eens doen ;-)
                  Wij waren een aantal weken geleden aan het shooten in maastricht en daar waren ze bezig met opnames
                  voor flikken maastricht ,en onze Jean liep er wat rond te hangen en af te wachten tot hij op de set kon

Iedereen bedankt voor de comments
                  en een fijn weekend toegewenst ;-)

Comment

Ik ben er steeds op uit om bij te leren dus ik schuim alle fora af hier bij BD en bekijk de foto's en de commentaren.
                    Eerst en vooral wil ik hier beamen dat het een zeer mooie foto is.
                    Ik wil wel een vraagje stellen:
                    Ik veronderstel (maar kan verkeerd zijn) dat deze foto in een studio getrokken is met studioflitsers.
                    Ik ga hiervan uit vanwege de achtergrond, de mooie belichting en de catchlights in de ogen.
                    Je kan maw zelf de hoeveelheid licht instellen waarover je kan beschikken om een foto te maken.
                    Waarom dan ISO 200 en niet 100? Lagere ISO is toch steeds betere kwaliteit? Of is daar een reden voor?
                    Versta me niet verkeerd, de kwaliteit is enorm goed (800E + superglas) en ik heb daar niet op aan te merken, het is gewoon een vraag om uit te kunnen leren.
                    Wie slaat me om de oren met de harde feiten? ;-)
                    Not all who wander are lost ...
                    EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II

Comment

Mooi klassiek portret en het opgetrokken oog en de lage bril zorgen voor het/dat nodige extra ! . Het grijs werkt prima hier .
                      Kortom ; tof portret Jeannot !

Comment

zalige expressie
                        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GinnFizz Bekijk bericht
                          Ik ben er steeds op uit om bij te leren dus ik schuim alle fora af hier bij BD en bekijk de foto's en de commentaren.
                          Eerst en vooral wil ik hier beamen dat het een zeer mooie foto is.
                          Ik wil wel een vraagje stellen:
                          Ik veronderstel (maar kan verkeerd zijn) dat deze foto in een studio getrokken is met studioflitsers.
                          Ik ga hiervan uit vanwege de achtergrond, de mooie belichting en de catchlights in de ogen.
                          Je kan maw zelf de hoeveelheid licht instellen waarover je kan beschikken om een foto te maken.
                          Waarom dan ISO 200 en niet 100? Lagere ISO is toch steeds betere kwaliteit? Of is daar een reden voor?
                          Versta me niet verkeerd, de kwaliteit is enorm goed (800E + superglas) en ik heb daar niet op aan te merken, het is gewoon een vraag om uit te kunnen leren.
                          Wie slaat me om de oren met de harde feiten? ;-)

Voor zover ik hieraan kan bijdragen:
                          Ik ken veel mensen die met Nikon werken die standaard op iso 200 schieten, Nikons zijn namelijk gecalibreerd op iso 200, canon op iso 100.
                          Dus lagere iso betekent in het geval van Nikon niet altijd betere kwaliteit, er zijn ook toestellen die tot iso 50 gaan, en daar schiet ook niet iedereen zomaar op.
                          Lagere iso verhoogt het risico op overgesatureerde pixels.(Ik denk dat het zo heet)
                          Hier zit een hele uitleg achter, met een beetje googlewerk kom je er wel achter
                          www.minnev.be
                          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Knap ... I
                            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                              Voor zover ik hieraan kan bijdragen:
                              Ik ken veel mensen die met Nikon werken die standaard op iso 200 schieten, Nikons zijn namelijk gecalibreerd op iso 200, canon op iso 100.
                              Dus lagere iso betekent in het geval van Nikon niet altijd betere kwaliteit, er zijn ook toestellen die tot iso 50 gaan, en daar schiet ook niet iedereen zomaar op.
                              Lagere iso verhoogt het risico op overgesatureerde pixels.(Ik denk dat het zo heet)
                              Hier zit een hele uitleg achter, met een beetje googlewerk kom je er wel achter
                              Bedankt Minne, zo bespaar je me heel wat schrijf werk ;-) x

Maar je kan Idd wel op 100 iso met de D800 en D E versie
                              Nu, deze is op 200 iso genomen, de cam stond er nog op.

In feite was het zelfs niet de bedoeling dat ik een foto ging maken, is een 3 de studio die in opbouw is
                              en was daar even gaan kijken, ik zeg erbij kijken hé Lol

Comment

Working...
                              X