Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Die onbevangen blik. Foto daagt me uit tot een spelletjes wie het langs kan
staren zonder met de ogen te knipperen. Dat ik telkens verlies geeft niet, ik
ben dat gewoon. Mooi.
Mooi natuurlijk, zuiver scherp op het gezicht. Leuke harige muts tov de donkere backdrop (goed geplaatste f). De 1ste cadrage vind 'k qua portret evenwichtiger dan de vierkante. Weliswaar zijn de voorover gebogen schouders niet ideaal. Een andere schouderpositie van het model ware beter, but hey... Wel een zeer mooi zuiver shot wat betreffende fotografie an sich (zonder behoefte aan een ****load aan pp)
Mooi natuurlijk, zuiver scherp op het gezicht. Leuke harige muts tov de donkere backdrop (goed geplaatste f). De 1ste cadrage vind 'k qua portret evenwichtiger dan de vierkante. Weliswaar zijn de voorover gebogen schouders niet ideaal. Een andere schouderpositie van het model ware beter, but hey... Wel een zeer mooi zuiver shot wat betreffende fotografie an sich (zonder behoefte aan een ****load aan pp)
Cheers,
F.
De 'originele' hangt 50x65 in de etalage en trekt met nog twee andere van haar best wat bekijks. Het rare is dat ik nooit vooraf weet wat hier op BD goed 'scoort' en wat niet, en dat is misschien maar goed ook....
Bedankt allemaal voor de reacties, ik smul van goede reacties en ik leer van mindere reacties.
Henk
Comment