Mooi!! Boezem prominent in beeld, maar dat mag bij haar ook wel
Ik persoonlijk zou de kleur en belichting van haar voorhoofd terugbrengen naar de kleur van de rest van het gelaat. Deze vangt nu samen met haar boezem al het licht.
geen mooie opname door deze pose.
kijk eens naar die borsten, door deze pose toch niet mooi hè.
de ene mooi rond door het opduwen de andere plat omdat die aan haar lot is overgelaten.
snap zo wie zo niet, waarom het arme model zo,n pose aan moet nemen.
grt,bouk.
Mooi!! Boezem prominent in beeld, maar dat mag bij haar ook wel
Ik persoonlijk zou de kleur en belichting van haar voorhoofd terugbrengen naar de kleur van de rest van het gelaat. Deze vangt nu samen met haar boezem al het licht.
Dank je wel voor je reactie zal nog eens kijken in ps of ik het met je eens ben
geen mooie opname door deze pose.
kijk eens naar die borsten, door deze pose toch niet mooi hè.
de ene mooi rond door het opduwen de andere plat omdat die aan haar lot is overgelaten.
snap zo wie zo niet, waarom het arme model zo,n pose aan moet nemen.
grt,bouk.
Bedankt voor jou kijk erop bouk.. kan het helaas niet met je eens zijn. maar goed ieder zijn kijk op poses. Wat vind je van de uitvoering technisch gezien? dat is toch ook wel een beetje waarvoor ik ze post
Mag er zijn, en ik kan jullie allen eigenlijk wel in bepaalde punten volgen...
Mooi, ja maar het kan nog beter zou ik zeggen. Die borst, natuurlijke zwaartekracht, maar was misschien toch nog dat extra tikkeltje beter als het wat was aangepast.
Maar goed bezig zeg....
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Mag er zijn, en ik kan jullie allen eigenlijk wel in bepaalde punten volgen...
Mooi, ja maar het kan nog beter zou ik zeggen. Die borst, natuurlijke zwaartekracht, maar was misschien toch nog dat extra tikkeltje beter als het wat was aangepast.
Maar goed bezig zeg....
zal volgende keer een steunpilaartje er tegen zetten
Comment