Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vind het beeld ook een beetje te grijs. Jammer dat je niet ziet waar de zak aanhangt, alhoewel, ik heb dit idee ook al gehad en weet ook nog niet zo zeker of ik het op de foto zou zetten. Ik vind de achtergrond niet zo mooi. 't Mist een beetje levendigheid, vind ik he.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Vind het beeld ook een beetje te grijs. Jammer dat je niet ziet waar de zak aanhangt, alhoewel, ik heb dit idee ook al gehad en weet ook nog niet zo zeker of ik het op de foto zou zetten. Ik vind de achtergrond niet zo mooi. 't Mist een beetje levendigheid, vind ik he.
Inderdaad de woorden lagen me op de mond , maar deze kleur (grijs en zwart) gaat wat naar het soort prentjes dat ik liever niet krijgt.
Nieuw leven moet sprankelen.....(is maar mijn gedacht)
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Achtergrond en toning algemeen vind ik echt heel somber voor newborn fotografie. Moest dit levendiger zijn, het zou de plaat al direct een trapje hoger zetten.
Heb je een blur vignet gebruikt, want het feit dat je hangcocon zo blurry is, trekt ook nogal de aandacht.
Zou de foto ook echt mooi centraal zetten in je beeld in dit geval, nu is het mossel noch vis.
Schattig modelleke alvast, maar dat zijn ze allemaal nog op die leeftijd
P.S. Met Moon haar platen, ik durf ook bena niks meer te posten hoor, understand the feeling...
P.S. Met Moon haar platen, ik durf ook bena niks meer te posten hoor, understand the feeling...
Nena komaan! Je gaat je toch niet laten kennen zeker? Ik zal het niet laten hoor als ik er eentje heb haha, maar 'k ga wel niet in showcase durven posten.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
het is al beter, maar aub laat die achtergrond achterwege bij een volgende newbornshoot...
Ik heb eigenlijk de volledige shoot zo gedaan omdat ik het standaard wit beu was. Deze achtergrond vond ik eigenlijk warmer en niet zo plat. Ik hoop dat de ouders er tevreden van zijn. Och ja, niet tevreden, geld terug en een nieuwe shoot plannen zeker.
Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografieBekijk bericht
Ik heb eigenlijk de volledige shoot zo gedaan omdat ik het standaard wit beu was. Deze achtergrond vond ik eigenlijk warmer en niet zo plat. Ik hoop dat de ouders er tevreden van zijn. Och ja, niet tevreden, geld terug en een nieuwe shoot plannen zeker.
Ik mag veronderstellen dat de ouders er toch bij waren en de achtergrond dus al gezien hebben? (ik vind het echt ouwbollig die wolkjesachtergrond, maar kan me inbeelden dat mensen hier echt wel van houden)
Ik mag veronderstellen dat de ouders er toch bij waren en de achtergrond dus al gezien hebben? (ik vind het echt ouwbollig die wolkjesachtergrond, maar kan me inbeelden dat mensen hier echt wel van houden)
Is inderdaad oubollig. Missschien de volgende keer meer afstand laten tussen baby en achtergrond zodat de wolkjes minder zichtbaar zijn. Merci
De update is beter, maar volg hier ook wel het voorgaande. Een andere achtergond had al veel gedaan. Hier kan je ideetjes op doen: http://www.jgphotography.nl/category.php?catId=60811 . Jill kent haar ondertussen wel
Comment