Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Newborn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Newborn

Een meisje van 6 weken jong. Ik ben nog lang niet zo goed als Monica maar het is toch een begin.

Update

Last edited by dirkfotografie; 17 maart 2013, 19:02. Reden: Update
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Re: Newborn

Waarom al dat grijs ? en ja een begin.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Vind het beeld ook een beetje te grijs. Jammer dat je niet ziet waar de zak aanhangt, alhoewel, ik heb dit idee ook al gehad en weet ook nog niet zo zeker of ik het op de foto zou zetten. Ik vind de achtergrond niet zo mooi. 't Mist een beetje levendigheid, vind ik he.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
        Vind het beeld ook een beetje te grijs. Jammer dat je niet ziet waar de zak aanhangt, alhoewel, ik heb dit idee ook al gehad en weet ook nog niet zo zeker of ik het op de foto zou zetten. Ik vind de achtergrond niet zo mooi. 't Mist een beetje levendigheid, vind ik he.
        Inderdaad de woorden lagen me op de mond , maar deze kleur (grijs en zwart) gaat wat naar het soort prentjes dat ik liever niet krijgt.
        Nieuw leven moet sprankelen.....(is maar mijn gedacht)

Comment

Achtergrond en toning algemeen vind ik echt heel somber voor newborn fotografie. Moest dit levendiger zijn, het zou de plaat al direct een trapje hoger zetten.
          Heb je een blur vignet gebruikt, want het feit dat je hangcocon zo blurry is, trekt ook nogal de aandacht.
          Zou de foto ook echt mooi centraal zetten in je beeld in dit geval, nu is het mossel noch vis.

Schattig modelleke alvast, maar dat zijn ze allemaal nog op die leeftijd

P.S. Met Moon haar platen, ik durf ook bena niks meer te posten hoor, understand the feeling...
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ik kan mij volledig vinden in de bovenstaande commentaren. Het was mij echter nog niet opgevallen. Daarom de Update.
            Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              P.S. Met Moon haar platen, ik durf ook bena niks meer te posten hoor, understand the feeling...
              Nena komaan! Je gaat je toch niet laten kennen zeker? Ik zal het niet laten hoor als ik er eentje heb haha, maar 'k ga wel niet in showcase durven posten.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

het is al beter, maar aub laat die achtergrond achterwege bij een volgende newbornshoot...
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

het is al beter, maar aub laat die achtergrond achterwege bij een volgende newbornshoot...
                  Ik heb eigenlijk de volledige shoot zo gedaan omdat ik het standaard wit beu was. Deze achtergrond vond ik eigenlijk warmer en niet zo plat. Ik hoop dat de ouders er tevreden van zijn. Och ja, niet tevreden, geld terug en een nieuwe shoot plannen zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
                    Ik heb eigenlijk de volledige shoot zo gedaan omdat ik het standaard wit beu was. Deze achtergrond vond ik eigenlijk warmer en niet zo plat. Ik hoop dat de ouders er tevreden van zijn. Och ja, niet tevreden, geld terug en een nieuwe shoot plannen zeker.
                    Ik mag veronderstellen dat de ouders er toch bij waren en de achtergrond dus al gezien hebben? (ik vind het echt ouwbollig die wolkjesachtergrond, maar kan me inbeelden dat mensen hier echt wel van houden)
                    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ik mag veronderstellen dat de ouders er toch bij waren en de achtergrond dus al gezien hebben? (ik vind het echt ouwbollig die wolkjesachtergrond, maar kan me inbeelden dat mensen hier echt wel van houden)
                      Is inderdaad oubollig. Missschien de volgende keer meer afstand laten tussen baby en achtergrond zodat de wolkjes minder zichtbaar zijn. Merci

Comment

Je update is al beter hihi, 't komt goed, 't komt goed.
                        facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                          Je update is al beter hihi, 't komt goed, 't komt goed.
                          Inderdaad de update kijkt al wat beter...

Comment

De update is beter, maar volg hier ook wel het voorgaande. Een andere achtergond had al veel gedaan. Hier kan je ideetjes op doen: http://www.jgphotography.nl/category.php?catId=60811 . Jill kent haar ondertussen wel
                            Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
                            flickr

Comment

Working...
                            X