Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Backlight Glamour II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Backlight Glamour II

Nu viel de eerste blijkbaar niet zo in de smaak, dus ik heb het even over een andere boeg gegooid.
    Wat denken jullie van deze.

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Backlight Glamour II

Deze vind ik prachtig. Hij kan me ook meer bekoren dan de vorige, die wmb zeker niet slecht was
    Nikon shooter - Samyang fan

Comment

Is inderdaad veel mooier dan de vorige. Je vorige vond ik letterlijk en figuurlijk euh.. te plat. Deze is fotografisch mooi. Zou die in zwartwit ook wel eens willen zien. Viel me wel op dat die lampjes niet doorlopen, ware die net stuk op die 2 plekken?
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
        ......... dus ik heb het even over een andere boeg gegooid.
        Wat denken jullie van deze.
        veel mooiere/betere boeg hoor.
        vooral doorgaan.
        het is een goede gewoonte, geen oordeel te vellen over het model zelf, dus doe ik dat ook niet.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Schitterend
          Bekende maar goeie pose en hele mooie toning! 100x beter als de vorige (imho)
          Ik zou idd wel die 2 lege plekjes nog opvullen, beetje photoshop en tis klaar
          www.minnev.be
          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            Is inderdaad veel mooier dan de vorige. Je vorige vond ik letterlijk en figuurlijk euh.. te plat. Deze is fotografisch mooi. Zou die in zwartwit ook wel eens willen zien. Viel me wel op dat die lampjes niet doorlopen, ware die net stuk op die 2 plekken?
            TXS Nena, Ik denk dat ze stuk waren of der zaten er geen in. Zal ze eens vervangen met fotoshop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
              Deze vind ik prachtig. Hij kan me ook meer bekoren dan de vorige, die wmb zeker niet slecht was
              TXS Eanx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                veel mooiere/betere boeg hoor.
                vooral doorgaan.
                het is een goede gewoonte, geen oordeel te vellen over het model zelf, dus doe ik dat ook niet.
                grt,bouk.
                Inderdaad, met boeg bedoelde ik op een andere manier gaan werken (ander pose andere belichting).

Comment

TXS MinneV, en inderdaad een geliefde pose en niet vernieuwend (voor het model wel, zij was erg tevreden met het resultaat).

Comment

Heel mooi deze, totaal anders dan je eerste, vind ze beiden mooi.
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                      Heel mooi deze, totaal anders dan je eerste, vind ze beiden mooi.
                      Bedankt, en inderdaad het zijn twee verschillende soorten opnames. Ik varieer graag...

Comment

Zonder de banken aan weerszijden kreeg ie van mij een duimpje Steve, maar allee, omdat jij het bent....
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

Comment

Mooi. en tis al gezegd, em is beter dan de vorige

Comment

Mooie curve mooi beeld

Comment

Mooie pose en mooi belicht. Knappe foto!
                              Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

Comment

Working...
                              X