Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Is inderdaad veel mooier dan de vorige. Je vorige vond ik letterlijk en figuurlijk euh.. te plat. Deze is fotografisch mooi. Zou die in zwartwit ook wel eens willen zien. Viel me wel op dat die lampjes niet doorlopen, ware die net stuk op die 2 plekken?
......... dus ik heb het even over een andere boeg gegooid.
Wat denken jullie van deze.
veel mooiere/betere boeg hoor.
vooral doorgaan.
het is een goede gewoonte, geen oordeel te vellen over het model zelf, dus doe ik dat ook niet.
grt,bouk.
Schitterend
Bekende maar goeie pose en hele mooie toning! 100x beter als de vorige (imho)
Ik zou idd wel die 2 lege plekjes nog opvullen, beetje photoshop en tis klaar
Is inderdaad veel mooier dan de vorige. Je vorige vond ik letterlijk en figuurlijk euh.. te plat. Deze is fotografisch mooi. Zou die in zwartwit ook wel eens willen zien. Viel me wel op dat die lampjes niet doorlopen, ware die net stuk op die 2 plekken?
TXS Nena, Ik denk dat ze stuk waren of der zaten er geen in. Zal ze eens vervangen met fotoshop.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
veel mooiere/betere boeg hoor.
vooral doorgaan.
het is een goede gewoonte, geen oordeel te vellen over het model zelf, dus doe ik dat ook niet.
grt,bouk.
Inderdaad, met boeg bedoelde ik op een andere manier gaan werken (ander pose andere belichting).
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment