Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Disappointed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Disappointed

Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
    Ok shot. Wat het belachelijk maakt is dan het enige scherpe in beeld, en dat is de copyright vermelding. Stond die er niet op, dan ging ik het misschien nog smaken... maar bon.

Cheers,
    F.
    Toch fijn dát je 'm nog kunt zien, want bdsizer gaat daar toch voorzichtig mee om.... Maar je weet, succesfoto's moét je tegenwoordig wel van een copyright voorzien anders gaan ze ermee aan de haal
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
      Toch fijn dát je 'm nog kunt zien, want bdsizer gaat daar toch voorzichtig mee om.... Maar je weet, succesfoto's moét je tegenwoordig wel van een copyright voorzien anders gaan ze ermee aan de haal
      daar zeg je zowat
      hier op MM een foto van mij en staat bij een andere pee van australie ??
      Model Mayhem is the #1 portfolio website for professional models and photographers. Create a profile, upload your photos and connect with other professionals

Comment

...anders gaan ze ermee aan de haal
        'm Hangt in feite al in een 9m˛ afdruk aan de muur van m'n slaapkamer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          ... hier op MM een foto van mij en staat bij een andere pee van australie ??
          Huh? Dat hoef je toch niet te pikken?

Comment

Huh? Dat hoef je toch niet te pikken?
            Nee Idd, heb dadelijk een mail gedaan

Comment

'm Hangt in feite al in een 9m˛ afdruk aan de muur van m'n slaapkamer
              Da's dus toch duidelijk een onduidelijk gedoe bij jou in de slaapkamer ...
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

Nee Idd, heb dadelijk een mail gedaan
                waarschijnlijk van 1x.com gehaald. Ik zit er niks mee in als iemand een van mijn fotos op zijnen blog zwiert. Maar een fotograaf die andermans fotos als de zijne plaatst is andere koek. 25.000 euro boete, denk ik ... In court.
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                  waarschijnlijk van 1x.com gehaald. Ik zit er niks mee in als iemand een van mijn fotos op zijnen blog zwiert. Maar een fotograaf die andermans fotos als de zijne plaatst is andere koek. 25.000 euro boete, denk ik ... In court.
                  Idd zoals je zegt als ze dat gebruiken voor op hun blog te zetten kan ik daar mee leven.
                  En het is mijne foto niet alleen he
                  Staan er allemaal gepikte op!!
                  We zullen wel zien At ervan komt

Comment

Ben effe gaan kijken. ik begrijp dat niet waarom iemand dat doet. Dat komt toch altijd uit, vroeg of laat. Uwe foto is wereldbekend en die foto van die fotografe haar dochtertje ook, dus in dit geval zal het eerder vroeg zijn.
                    My Website : http://www.ineedair.org
                    Music / Painting / Motion Graphics / Image
                    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

daar zeg je zowat
                      hier op MM een foto van mij en staat bij een andere pee van australie ??
                      http://www.modelmayhem.com/2666615
                      Niet te geloven... Ik heb die link eens bekeken en het is niet de enige foto die niet van hem is...... echt ongelofelijk. Je moet maar durven..En ik durf veel. Maar bedriegen of zich uitgeven voor iemand anders dat is een andere zaak.
                      Ik zou het er niet bij laten gNo...

P.S Er blijkt een klein misverstand te zijn ontstaan bij mijn commentaar. Laat me het duidelijk stellen " mijn commentaar gaat NIET over HENK47 maar over de foto van nGo die op de website staat van iemand anders" . Het woordje "HEM" refereert naar de eigenaar van die website en niet henk47.
                      Last edited by flashsplash; 2 maart 2013, 09:50. Reden: Rechtzetting misverstand
                      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

By the way.... zijn er nog MODs in de zaal?
                        (BD1383NL)

Comment

By the way.... zijn er nog MODs in de zaal?
                          @ Henk47, voor alle duidelijkheid ik had het niet over jou.... maar de over de website waar gNo zijn foto staat onder de naam van iemand anders.
                          Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn
                          Sorry als dit je de verkeerde impressie gaf, hopelijk is dit hierbij het misverstand rechtgezet.

Groeten Flash
                          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Niets nieuws, niets moois. We hebben hier nog ooit iemand gehad die prachtige
                            foto's van andere mensen toonde en daarmee regelmatig de HOF haalde. En dan
                            hadden we iemand met een dozijn aliassen die allemaal zijn foto's bewierookte.
                            Zoals Jonas zingt: mensen zijn gemaakt van dun papier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              ........ We hebben hier nog ooit iemand gehad die prachtige
                              foto's van andere mensen toonde en daarmee regelmatig de HOF haalde....
                              off topic:
                              heb haar gisteren nog gemaild.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                off topic:
                                heb haar gisteren nog gemaild.
                                grt,bouk.
                                Was dat een vriendin van mij? LOL
                                (BD1383NL)

Comment

Working...
                                X