Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Disappointed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Disappointed

Goede titel Henk, dekt de lading perfect...
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
      Zeer zeker. bd is wat mij betreft een van de ruimste fotosites. Iedereen ziet wel je betrachting, maar het zit tussen 'onscherp' en 'conceptueel abstract' in, waardoor de meesten afhaken. Je hebt het jezelf wat makkelijk gemaakt. En je bent te snel geweest. Abstract is meer dan een 'blur' of een 'waas' en klaar.
      hmmmm.......met binnen de modelfotografie toch een overaanbod aan "strakke rimpelloze, kommerloze schoonheid". Alleen al daarom vind ik het een verademing dat deze foto hier gepost wordt. Gewoon het feit dat ik al enkele malen de foto ben komen bekijken, is een teken dat hij me boeit......
      facebook

Comment

Kom nog eens terug, Jaak..
        Voor de tegenstemmers, volg het voorbeeld van Jaak. En maak je er niet te makkelijk van af.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          .....
          Voor de tegenstemmers, volg het voorbeeld van Jaak. En maak je er niet te makkelijk van af.
          gedaan en wat denk je.....juist, vind hem nu veel mooier.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

En het is nog interessanter om te zien wie je tegen krijgt....
            (ik maak er een sport van om te zien wat degenen die reageren zelf insturen, kan soms -meestal niet- verhelderend werken)

Wat ik wel iedereen kan aanraden: kijk eens of je nog kontrast is te zien tussen het zwarte bloesje en de achtergrond. Als je kontrast ziet, heb je imo een prima monitor die goed gecalibreerd is.

Fout Henk….. het gaat er niet om of ik voor tegen ben, het gaat om het gevoel wat ik bij deze foto krijg, en mijn gevoel zegt……bril vergeten.
            Nu het achteraf blijkt dat het om het kalibreren van je scherm gaat weet ik helemaal niet meer waar ik voor of tegen moet zijn en wordt het nog waziger.
            Ik ben maar naar je site gegaan om daar naar je foto’s te kijken, zitten mooie tussen.
            Grt,
            Hexagon

Comment

Kom nog eens terug, Jaak..
              en waarom moeten we Jaak volgen ??
              Enkel de positieve comments tellen dan of wat?

Comment

ik begrijp je kritiek wel gNo,

waar ik op doel is dat wat Henk hier feitenlijk doet niet gewoon fotograferen is maar een schilderij maakt waarbij het blur effect zijn penseel is. je dient dan ook niet naar herkenningspunten te zoeken in de kleurvlakken want dan zie je enkel de blur, maar naar de kleuren zien alsof ze op de foto geschildert zijn. die foto is verrevan af, ik zal het niet anders stellen, maar er zit wel potentieel in omdat de techniek inderdaad mogelijkheden in functie van het doel heeft en ik vind dat mits hij zijn compo beter verzorgt er wel iets moois van te maken is, en daarom mijn positieve kijk erop.
                Schroniskogórskie Photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schroniskogórskie Bekijk bericht
                  ik begrijp je kritiek wel gNo,

waar ik op doel is dat wat Henk hier feitenlijk doet niet gewoon fotograferen is maar een schilderij maakt waarbij het blur effect zijn penseel is. je dient dan ook niet naar herkenningspunten te zoeken in de kleurvlakken want dan zie je enkel de blur, maar naar de kleuren zien alsof ze op de foto geschildert zijn. die foto is verrevan af, ik zal het niet anders stellen, maar er zit wel potentieel in omdat de techniek inderdaad mogelijkheden in functie van het doel heeft en ik vind dat mits hij zijn compo beter verzorgt er wel iets moois van te maken is, en daarom mijn positieve kijk erop.
                  ja maar er moet kritiek zijn op iedere foto
                  daar ben ik het mee eens, als deze foto in abstract stond, zou ik deze loven zelfs
                  maar niet in modellen & Glam
                  maar goed ieder zijn ding zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    als deze foto in abstract stond, zou ik deze loven zelfs
                    maar niet in modellen & Glam
                    gNo, je moet eerlijk blijven... als hij in "stilleven en abstract" stond, zou je hem waarschijnlijk niet gezien hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schroniskogórskie Bekijk bericht
                      ....... maar naar de kleuren zien alsof ze op de foto geschildert zijn. die foto is verrevan af, ik zal het niet anders stellen, maar er zit wel potentieel in omdat de techniek inderdaad mogelijkheden in functie van het doel heeft .....
                      ik pas.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

volgens mij is er ook net wat te weinig herkenbaarheid waar dat zou moeten (gezicht met ontgoochelde uitdrukking) om van een geslaagde foto te kunnen spreken.
                        www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
                          gNo, je moet eerlijk blijven... als hij in "stilleven en abstract" stond, zou je hem waarschijnlijk niet gezien hebben.
                          Ah nee??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            ik pas.
                            begrijpelijk, het is dan ook behoorlijk experimenteel gedoe, in die zin is nGo's opmerkin,g betreffende het abstract mijn inziens zeer terecht, bij glamour zet het de mensen op het verkeerde been daar zij andere verwachtingen stellen.
                            Schroniskogórskie Photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
                              volgens mij is er ook net wat te weinig herkenbaarheid waar dat zou moeten (gezicht met ontgoochelde uitdrukking) om van een geslaagde foto te kunnen spreken.
                              Nee. De houding moet voor iedereen duidelijk genoeg zijn: gezicht naar beneden, vorm van het lichaam, plaats van de figuur in de plaat.
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

Comment

Ok shot. Wat het belachelijk maakt is dan het enige scherpe in beeld, en dat is de copyright vermelding. Stond die er niet op, dan ging ik het misschien nog smaken... maar bon.

Cheers,
                                F.

Comment

Working...
                                X