Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Disappointed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Disappointed

Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Disappointed

Ook zonder dat we weten waar die ontgoocheling vandaag mag komen, toch
    een huiveringwekkend verhaal. Boeiende fotografie. Vind ik.

Comment

ga mee met de titel.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Iets te kunstig voor mijn simpel brein..

Comment

Zo maak ik er 50 op 10 minuten tijd.....

Comment

(Voor Fotodan)

Dank u, hoogheid.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

( Voor Henk)

Ik heb niet gezegd dat het mis is, en ik doe ook niet denigrerend over je foto.

Maar ofwel is je foto (en de titel) een grapje, ofwel heb je je het veel te gemakkelijk gemaakt hier met deze foto,

ik verwachte iets meer van je...na al die jaren kan je echt veel beter, daar ben ik 100% van overtuigd...(en dit is een compliment )

Maar zoals altijd, als je zelf absoluut tevreden bent met je foto dan is dat ook OK voor mij...

Groetjes, Daniel

Comment

Een foto mag meer zijn dan een plaatje, moet liefst een gevoel uitdrukken, en ik zoek platen die bij een gevoel passen, of andersom is eerst de foto gemaakt en krijg ik het gevoel bij het bekijken van de plaat. Die volgorde wisselt bij mij. Ik hoop altijd dat kijkers hier op BD dat ook zo aanvoelen. Hoop doet leven zeg ik maar.
                Als je meer van mijn werk hebt gezien, dan zie je dat ik me niet op één manier van fotograferen vastpin, maar er is wel een glijdende lijn in is te ontdekken (niet naar beneden hoop ik... hehe)
                groeten, Henk
                (BD1383NL)

Comment

Ik zou enkel het model gefotografeerd hebben en het roze object weg gelaten hebben. Omdat de foto nu zo soft is en het roze object onherkenbaar ben je als kijker meer bezig met het analyseren van het object dan met de emotie/gevoel van de foto. Voor mij is hij om deze reden dan ook niet geslaagd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                    Een foto mag meer zijn dan een plaatje, moet liefst een gevoel uitdrukken, en ik zoek platen die bij een gevoel passen, of andersom is eerst de foto gemaakt en krijg ik het gevoel bij het bekijken van de plaat. Die volgorde wisselt bij mij.....
                    mee eens zie #3.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind persoonlijk, als je dan toch een wazige foto maakt, zorg dan dat dat wat wazig is ook de aandacht trekt.
                      Dit lijkt voor mij gewoon een studiofoto, model was haar kleren aan het goed trekken en je duwde perongeluk af, sorry
                      www.minnev.be
                      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                        Ik vind persoonlijk, als je dan toch een wazige foto maakt, zorg dan dat dat wat wazig is ook de aandacht trekt.
                        Dit lijkt voor mij gewoon een studiofoto, model was haar kleren aan het goed trekken en je duwde perongeluk af, sorry
                        Was een optie, maar nee, sorry. Zelfs dan stelt de camera scherp (anders gaat ie bij mij niet af, is zo ingesteld)
                        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                          Was een optie, maar nee, sorry. Zelfs dan stelt de camera scherp (anders gaat ie bij mij niet af, is zo ingesteld)
                          Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg dat het voor mij zo lijkt, hoe je camera ook ingesteld is
                          www.minnev.be
                          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

ik vind het idee erg goed, heb zelf ook al wat geëxperimenteerd met wat ik expressionistische fotografie noem.
                            de kleuren, belichting en focus zijn met het beoogde doel voor ogen nagenoeg perfect, alleen de compositie is jammer.
                            dit soort fotos toont des te meer de noodzaak van abstrageren, omdat het immers hun essentie is, je kleurvlakken staan te ver uit elkaar.

maar indien mogelijk zou ik dit opnieuw proberen met andere opstellingen want er zit veel potentieel in.
                            Schroniskogórskie Photography

Comment

Is altijd leuk om te zien wie je mee krijgt. Ik vind het helemaal niks.
                              Grt,
                              Hexagon

Comment

Working...
                              X