Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
een prachtige dochter om fier op te zijn heb je
maar waarom plaatst je haar zo in het midden? rechts en onder wat afdoen en boven wat meer ruimte geven is volgens mij een must
die kleurenbewerking is voor mij niet zo denderend maar is een kwestie van smaak he
ik zou ook met ps de huidplekjes wegwerken (schoonheid mag een tandje geholpen worden nietwaar)
dus voor mij een prachtige foto in wording
grtjs
mielke
MUA.
Wordt gebruikt voor traditionele Hawaïaanse bouwwerken die zijn bedoeld als eetgelegenheid voor mannen; bevatten vaak het familiealtaar en zijn verboden voor vrouwen.)(
grt,bouk.
Comment