Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geef een nieuw onderwerp een passende titel zodat het meteen duidelijk is wat men (ongeveer) te lezen of zien krijgt.
-----
ik schrok me rot.
grt,bouk.
Maar NSFW? Als je de krant (papier of on line) leest vliegen de borsten en billen je om de oren, figuurlijk, helaas. Vanmiddag op kantoor de krant op mijn scherm, één of andere schone had iets met iemand anders dan haar vaste partner gedaan (viespeuken, waarom niet met mij?), op de voorpagina stond de link naar het "ernstig" artikel, met een kleine blote prent. En dan heb ik het nog niet over het kantoor van een kennis, daar hangt een blote dame uit de 17de eeuw (maar het schilderij is 19de) tegen de muur.
Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Tja, ik ben best fan je van je werk. En al zeker van dat van Lennert ^^ maar deze zegt me echt niets.
Zoals steeds is de grens tussen kunst en ******* vaak dun.. maar ik zie nu wellicht de andere kant.
Het zal waarschijnlijk wel wat tijd/moeite hebben gekost om die plaat te ... bewerken tot hetgeen we zien, helaas zie ik het doel niet dat je voor ogen had.
Toch durf ik je hier te steunen, en hoop ik bij een vervolg beeld meer te voelen!
Canon R | Leica Q EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Comment