Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- All is not going at its best here....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: - All is not going at it's best here....

Ik wil de foto wel mooi vinden, maar die halo doet mij te hard aan een mislukte 'refine edge' (in PS) denken.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ik wil de foto wel mooi vinden, maar die halo doet mij te hard aan een mislukte 'refine edge' (in PS) denken.
      Beste Jos, ik gebruik "refine edge" bijna nooit, en in deze foto zelfs absoluut niet, er is hier geen

knip en plakwerk bij gemoeid geweest.

Dat je het een halo vind , kan best, hangt misschien van scherm tot scherm af, daar kan ik ook moeilijk rekening mee houden.

Mijn achtergrond achter het model is wat lichter, meer belicht, dit geeft wat diepte...daar probeer ik steeds wel aandacht

aan te besteden nml het vlakke weg te krijgen.

Dit wat ik hierboven schrijf is technische info over de foto, geen verdediging...(en met die info doet iedereen wat ie wil, LOL ! )

Mensen die mijn foto's goed vinden , OK, diegene die ze slecht vinden,...wel, volledig hun volste recht, en ga er dan ook niet van wakker liggen.

Als de comments ge-grond zijn probeer ik er iets uit te halen "for next shoot"

Thank's, D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Ik vind dat de reclame die dan net gecentreerd boven mijn foto staat, echt niet tegoed doet aan mijn foto,

de kleuren vloeken echt wel, en die banners trekken aandacht weg.

Het kan waarschijnlijk niet meer zonder die reclame, maar dan komen zeuren voor de zoveelste maal over

...

D.
        Los van de foto die ik echt wel prachtig vind,
        installeer je even adblock plus, een gratis addon beschikbaar voor elke browser, en je hebt nooit meer last van vervelende popups, banners of enige andere reclame.
        Groetjes,
        Dominic

Comment

De reclame: super irritant inderdaad.

De foto: geen woorden voor. Ik vind hem prachtig. Moet in de HOF van mij
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

OK, ik heb deze foto nu al een paar keer bekeken, en ik moet het echt kwijt.

Ik vind de foto gewoon fantastisch. Bij het zien van dit beeld, begin ik dadelijk te fantaseren over een vrouwelijke strijdster uit de oudheden. Misschien zelfs een jageres. Ik kan het niet helpen, ik heb nu eenmaal een levende fantasie, maar het neemt niet weg dat deze foto mij wel dadelijk heeft aangesproken.
            Mvg,
            Rudy Mas
            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Re: - All is not going at its best here....

Ik kom niet vaak hier, en als ik dan hier ben, is het meestal om een Mod-taak te doen.
              Mijn idee: mooie foto, mocht idd wat groter. Jammer van die taalfout. (it's = it is; terwijl het hier its moet zijn).
              Ik heb het in de begintopic en bij mij in de titel alvast verbeterd.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Re: - All is not going at its best here....

Knap! Die ogen en die neuzen!
                wel op 900 pixels, maar de haren en die pels zijn zo gedetailleerd...high pass?
                Bedankt ineedair !

Een "high pass filter" heb ik eigenlijk nog nooit toegepast, op geen enkele van mijn foto's, nog nooit mee ge-experimenteerd.

Daarentegen vind ik de scherpte en het dynamisch bereik van de 5 D MK 3 toch wel een stuk voorop liggen tov mijn vorige MK 2.

De AF is een droom vind ik !

En dan nog eens met een goed lensje erop...!!!

Thank's, Daniel

Comment

Working...
                X