Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Kan ik inkomen...zijn waarschijnlijk ook nog net te jong en hebben iemand achter jou nodig om naar te kijken om zo te blijven staan.
Foto's passen perfect in je serie en zijn er een aanwinst voor. Bij die honger die fotodan vermeld staan deze foto's buiten kijf, denk dat ie doelt op andere te maken foto's van deze jongens...waarvan hij onmiddellijk verschillende storyboards in zijn gedachten had bij het zien van deze tweeling.
Persoonlijk zie ik veel pythonesque humor in die andere, te maken foto's.
beide missen scherpte.
zie ze ook liever apart en wat groter (max 900).
vind nu de presentatie niet mooi.
grt,bouk.
Je mag er maar 1 plaatsen he. Nee zonder gein, vanwege de vergelijkbare lichaamstaal vind ik het wel grappig zo. Ze ogen hier idd onscherp. Originelen zijn okee. Misschien vergeten na te verscherpen na het verkleinen...
De shots zijn goed en een tikkeltje extra nascherping was idd op z'n plaats. De linkse is een leuke 'kiddie shot' waar de rechtse meer komische geladenheid draagt waardoor 'm uiteindelijk algemeen toffer is. Die bijkomende komische inslag op de rechtse wordt bepaald door het strakkere zittende marcelleke (wat een boller buikje insinueert) en de handen diep in de broekzakken: zoals een doordeweeks loodgietersmodel, maar dan in 't klein... En die punten, althans vooral dat onderlijveke, zou 'k dan nog zelfs durven doorshoppen (misschien beetje strijken, liquify en/of dodge/burn; zweetkringetjes, vuilvlekjes, spetters modder,... de fantasie schiet in gang ). Anderzijds zou de mama wellicht een dergelijke uitwerking niet mooi vinden maar da's een ander punt...
Ik vind de rechtse ronduit schitterend! Een geweldig portret, houding, blik, de nonchalance, die handjes in die broekzakjes, dat buikje
En dat geheel, dat mis ik bij het linkse portret. Ik mis daar het ongedwongene
Ik vind de rechtse ronduit schitterend! Een geweldig portret, houding, blik, de nonchalance, die handjes in die broekzakjes, dat buikje
En dat geheel, dat mis ik bij het linkse portret. Ik mis daar het ongedwongene
Thanks again, tis van beide een beetje een weergave van hun karakter ( en hoe graag ik de rechtse misschien door een ps soep zou willen halen: bij mijn natuurlijk rood project wordt niks bewerkt
Comment