Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redhot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Redhot

    topmodel: Elisa








    Ik zit in mijn simpele periode, mijn excuses
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

  • #2
    Re: Redhot

    Belichting is top maar....
    die borsten hangen zo laag?
    en wat daaronder hangt is precies de huid van een dametje van 96

    Comment


    • #3
      Re: Redhot

      Ja, de pose van het model doet het geheel nogal bevreemdend overkomen (combinatie high waist pants tov achterover gebogen bovenlichaam resulteert in een tiet midden op het torso o_O). Technisch vind 'k de belichting/backdrop wel schitterend uitgevoerd: eenvoudig en zuiver (I like). Het enige omgemakje op dat vlak is de afsnede midden de scheenbenen. T.e.m. de voeten ware misschien beter doch technisch niet eenvoudiger geweest.

      Nice,
      F.

      Comment


      • #4
        Re: Redhot

        Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
        Ja, de pose van het model doet het geheel nogal bevreemdend overkomen (combinatie high waist pants tov achterover gebogen bovenlichaam resulteert in een tiet midden op het torso o_O). Technisch vind 'k de belichting/backdrop wel schitterend uitgevoerd: eenvoudig en zuiver (I like). Het enige omgemakje op dat vlak is de afsnede midden de scheenbenen. T.e.m. de voeten ware misschien beter doch technisch niet eenvoudiger geweest.
        goed comment en helemaal mee eens.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Redhot

          huidskleur onder en boven bh is groot verschil

          rest is al gezegd
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #6
            Re: Redhot

            Thanks voor de comments!
            Ik heb inderdaad een beetje getwijfeld over de compo, heb hem daarna nog eens wat hoger gecropt, maar haar benen lijken zo eindeloos op deze manier.
            Maar het kon idd misschien beter.
            Kleurverschil is zo als je met hard licht werkt, stoort me niet zo.
            En die borsten, ja idd, hoge schouderstukken en high waist pants, dat vertekent wat, maar mij stoort het minder
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

            Comment


            • #7
              Re: Redhot

              mmm... volg de vorige comments, vind deze echt niet geslaagd

              Comment


              • #8
                Re: Redhot

                Topmodel? nee sorry....
                Goeie foto... nou ik mag deze wel hoewel de buik (bovenbuik...) niet erg fraai overkomt. Belichting daarentegen hou ik zeker van.
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Redhot

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Topmodel? nee sorry....
                  Goeie foto... nou ik mag deze wel hoewel de buik (bovenbuik...) niet erg fraai overkomt. Belichting daarentegen hou ik zeker van.
                  Toch wel een toppertje zenne
                  e is hier in het verleden ook al voorbij gekomen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Redhot

                    Dat klopt wel gNo en daar was ik toen behoorlijk weg van, want dit model heeft een pracht fotogeniek gezicht. Maar ik beoordeel nu déze foto. Met gesloten jasje was ie voor mij waarschijnlijk top...
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Redhot

                      Dus het feit of het ene topmodel is of niet hangt van het open jasje af?
                      Neenee, het is en blijft een topmodel, dunne meisjes hebben gewoon sneller plooitjes in hun huid, terwiijl vollere meisjes euh, grotere plooitjes hebben

                      Ik kan volledig in de verdeeldheid komen hoor, ik twijfelde zelf ook een beetje.
                      Maar hoe meer ik er naar kijk, hoe toffer ik hem vind.
                      Ik ga eens zien of ik er nog heb van haar waarin ze misschien beter tot haar recht komt
                      www.minnev.be
                      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Redhot

                        Van een doordeweeks model een prachtfoto maken , das de kunst ! Van een topmodel een mindere foto maken niet .(ook al is de opname technisch inorde met rimlicht en al)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Redhot

                          Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                          Van een doordeweeks model een prachtfoto maken , das de kunst ! Van een topmodel een mindere foto maken niet .(ook al is de opname technisch inorde met rimlicht en al)
                          Helemaal mee eens!
                          Minstens de 3 op de 4 van mijn modellen zijn eigenlijk geen modellen, heb er heel veel uit geleerd, maar het is niet makkelijk.
                          Is af en toe wel eens leuk om niet te veel te moeten sturen etc als je zo'n model als dit voor je hebt
                          www.minnev.be
                          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: Redhot

                            Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                            Van een doordeweeks model een prachtfoto maken , das de kunst !.......

                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Redhot

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              Euhm....
                              Ik hoop dat dat niet is wat je zou willen dat ik zou maken, want nee danku...
                              Anders snap ik de link niet.
                              www.minnev.be
                              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                              Comment

                              Working...
                              X