Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I am the same kid

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• I am the same kid

En dit is een andere compo en expressie, afhankelijk...

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: I am the same kid

Gij moet er (precies) en tegelijk ne viezen uit zien maar toch ook wel vertrouwen uitstralen...gezien de uitstraling van deze kleine meid.

Mooie foto, prachtige bewerking....
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Gezien de iso instelling moet de ruis kunstmatig zijn aangebracht. Helaas niet mijn smaak. Ook voor de rest verwacht ik toch iets anders van inzender.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Laat dergelijke beelden maar komen. Vertederend, verwijzend naar het
        roemrijke verleden en tegelijkertijd zo hedendaags als een ipad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
          Gij moet er (precies) en tegelijk ne viezen uit zien maar toch ook wel vertrouwen uitstralen...gezien de uitstraling van deze kleine meid.

Mooie foto, prachtige bewerking....
          haha , dat is nu eens iets wat velen me zeggen "gij ziet er genen gemakkelijken uit" en toch ben ik het. Schijn bedriegt. Bedankt voor het commentaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
            Gezien de iso instelling moet de ruis kunstmatig zijn aangebracht. Helaas niet mijn smaak. Ook voor de rest verwacht ik toch iets anders van inzender.
            Inderdaad Henk, ook deze heeft een processing gehad met een korrel. Kan je smaak appreciëren, de een vind een korrel goed en de andere niet. Nu heb je wel een punt dat een korrel of ruis (niet hetzelfde) zelden goed werkt bij een portret. In kleur zou ik het niet doen, in zwart wit kan de korrel soms werken, maar goed het is smaak gebonden.
            Voor de rest verwacht je wat anders van mij ? Oei.... wat had je dan in gedachte ?
            Dit is wat men noemt een lifestyle portret..

Comment

TXS Doudeke.

Comment

Tsja, die andere...... maar dat liet ik al weten.
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Working...
                X