Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat is mooi. Als Modigliani nu zou leven, zou hij haar willen schilderen. Daar
ben ik zeker van. Of eigenlijk heeft u haar al gefotografeerd zoals Modigliani
haar zou schilderen.
Thanks voor de comments.
Nugoed, we kunnen niet voor iedereen goed doen.
Als ik met een bepaalde techniek/lichtinval/zweem werk, krijg ik 10x de commentaar dat het zonder (dus simpel en saai) mooier zou zijn.
Nu dat het te saai is
Niet erg natuurlijk, de ene vindt het simpele mooier, de ander het wat meer 'geprutste'
Mooi licht en schaduwen. Er spreekt heel veel flair uit dit portret, althans de bovenkant. De onderkant .... lijkt alsof rigor mortis is ingetreden in haar hand. Lijkt de hand van een lijk. Rechterschouder wipt wat naar boven.
Sfeer en karaktervolle plaat , vraag me alleen af wie zijn hand er onderin de plaat stak ? Dat vind ik wat minder, ze komt als het ware uit het niets.
Maar hey, laat deze bemerking deze mooie plaat niet bederven.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment