Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monali - Kandidaat voor portret wedstrijd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Monali - Kandidaat voor portret wedstrijd

Re: Monali - Kandidaat voor portret wedstrijd

Met deze belichting lijkt haar rechter oog veel groter dan het linker.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Comment

Voor mij te donker, maar dat zal je zeker wel bedoeld hebben. Alleen die verloren scherpte, dat kan voor mij niet.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Gewaagd donker, mss iets te ? Kan wel hoor...
        Groeten Dirk
        Website : http://www.gakrid.be

Comment

vind het ook net effe tè donker geheel.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Een poging
            Weet wel niet of de kleuren van de haren ok is...
            Ik heb gewoon de levels wat aangepast in CS5.

Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Bedankt theokus, bedankt iedereen voor jullie reactie. Misschien is het wel een beetje donker aan de rechterkant inderdaad. Ik vind het jammer want dat is echt mijn stijl van portretten. Nu variatie in het licht in een portret kan ook. Misschien niet om de eerste prijs te winnen, maar van mijn kant ik vind het toch geslaagd. Jouw versie theokus maakt het portret een beetje saai en te belicht en maakt alle verbrande delen van de foto voorkomen in mijn mening.

Comment

Ik vind het origineel ontzettend mooi.
                Het is haast een portret van een of andere Italiaanse schilder. Caravaggio, daar deed het me aan denken.
                De compositie, de blik en de belichting vind ik allemaal super. En het softe van de focus doet het voor mij ook wel goed.
                De update vind ik dan weer niks. Daar is inderdaad zo goed als alles uit. Voor mij dan, hè. Er is geen "gewoon" portret van te maken, omdat dat niet in de originele foto zat.
                Daarvoor mist hij bepaalde dingen, en door hem zo op te lichten, haal je de troeven van de foto voor mij weg.

Ja, ik weet het, ik kan maar moeilijk iets slechts zeggen over deze foto . Echt knap!

Comment

Heel erg bedankt.

Comment

Mijn bedenkingen zijn bij de update als sneeuw voor de zon verdwenen....
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

Comment

De eerste valt over te discussiëren: ik vind hem goed, maar wat ik er goed aan vind gaan anderen juist niet mooi vinden.

Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk bericht
                      en door hem zo op te lichten, haal je de troeven van de foto voor mij weg.
                      --> inderdaad
                      Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Vind de originele foto een goede benadering van een mooi apart portret. Misschien nog een beetje accenten leggen op enkele delen in het beeld. Bijvoorbeeld het haar.

wat ik bedoel

De minimale belichting, mits een beetje getweaked, zorgt voor sfeer in dit portret.
                        verschillende reacties, verschillende benaderingen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
                          Je update doet het niet (origineel is beter), die van beeldmaker vind ik wel goed...
                          --> geen globale aanpassingen, eerder lokaal wat tweaken
                          Groeten Dirk
                          Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
                            Het is wel mooi jouw versie. Maar ik wilde een zachte en rustig portret vandaar mijn keuze voor zachtheid en intimiteit. Ik zou het haar een beetje accentueren maar het gezicht lijkt mij goed zo. Maar beide versies zijn goed ieder in zijn stijl. Bedankt voor de mooite en de tijd toch. Ik apprecieer dat heel veel.

Comment

Niks aan veranderen aan deze plaat...hij is top zoals hij is..
                              Te donker, niet te donker...details hier, detail daar...
                              Het is een gewoonte hier in deze afdeling dat er verschillende smaken en geuren zijn waar je echt niet onderuit kan blijkbaar.
                              Je kan iets doen met de tips en concluderen of je er iets mee wil doen of niet maar de update van Beeldmaker vind ik al een heel stuk minder dan die sfeer inde originele zit.. Met alle respect.
                              Bekijk het eens van de TS kant en geniet.
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                              X