Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Monali - Kandidaat voor portret wedstrijd
Collapse
X
-
-
Re: Monali - Kandidaat voor portret wedstrijd
Met deze belichting lijkt haar rechter oog veel groter dan het linker.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Voor mij te donker, maar dat zal je zeker wel bedoeld hebben. Alleen die verloren scherpte, dat kan voor mij niet.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Gewaagd donker, mss iets te ? Kan wel hoor...Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
vind het ook net effe tè donker geheel.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Een poging
Weet wel niet of de kleuren van de haren ok is...
Ik heb gewoon de levels wat aangepast in CS5.
Comment
-
-
Bedankt theokus, bedankt iedereen voor jullie reactie. Misschien is het wel een beetje donker aan de rechterkant inderdaad. Ik vind het jammer want dat is echt mijn stijl van portretten. Nu variatie in het licht in een portret kan ook. Misschien niet om de eerste prijs te winnen, maar van mijn kant ik vind het toch geslaagd. Jouw versie theokus maakt het portret een beetje saai en te belicht en maakt alle verbrande delen van de foto voorkomen in mijn mening.
Comment
-
Ik vind het origineel ontzettend mooi.
Het is haast een portret van een of andere Italiaanse schilder. Caravaggio, daar deed het me aan denken.
De compositie, de blik en de belichting vind ik allemaal super. En het softe van de focus doet het voor mij ook wel goed.
De update vind ik dan weer niks. Daar is inderdaad zo goed als alles uit. Voor mij dan, hè. Er is geen "gewoon" portret van te maken, omdat dat niet in de originele foto zat.
Daarvoor mist hij bepaalde dingen, en door hem zo op te lichten, haal je de troeven van de foto voor mij weg.
Ja, ik weet het, ik kan maar moeilijk iets slechts zeggen over deze foto . Echt knap!
Comment
-
Mijn bedenkingen zijn bij de update als sneeuw voor de zon verdwenen....Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
De eerste valt over te discussiëren: ik vind hem goed, maar wat ik er goed aan vind gaan anderen juist niet mooi vinden.
Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk berichten door hem zo op te lichten, haal je de troeven van de foto voor mij weg.
Comment
-
-
Vind de originele foto een goede benadering van een mooi apart portret. Misschien nog een beetje accenten leggen op enkele delen in het beeld. Bijvoorbeeld het haar.
wat ik bedoel
De minimale belichting, mits een beetje getweaked, zorgt voor sfeer in dit portret.
verschillende reacties, verschillende benaderingen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
--> geen globale aanpassingen, eerder lokaal wat tweakenGroeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
Comment
-
Niks aan veranderen aan deze plaat...hij is top zoals hij is..
Te donker, niet te donker...details hier, detail daar...
Het is een gewoonte hier in deze afdeling dat er verschillende smaken en geuren zijn waar je echt niet onderuit kan blijkbaar.
Je kan iets doen met de tips en concluderen of je er iets mee wil doen of niet maar de update van Beeldmaker vind ik al een heel stuk minder dan die sfeer inde originele zit.. Met alle respect.
Bekijk het eens van de TS kant en geniet.
Comment
Comment